• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Shibby 78

Loppan: Vi har beställt det mesta på nätet med. Man kan hitta mycket till riktigt bra priser om man jämför med de dyrare kedjorna.

Jag vet att många nämt det innan men jag är lite glömsk, vad blev det för vagn för alla, och har ni fått hem den?

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • strössel

Shibby; Vi har köpt en Emmaljunga/Babyproffsen Limited Edition citycross och citykorg en 2011, min man ska hämta den när han hämtar bilstolen för jag vill inte plocka ut den nu för den kostar 9000 kr ifall det skulle hända nåt.

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-08-06 19:10:39 följande:
    Shibby; Vi har köpt en Emmaljunga/Babyproffsen Limited Edition citycross och citykorg en 2011, min man ska hämta den när han hämtar bilstolen för jag vill inte plocka ut den nu för den kostar 9000 kr ifall det skulle hända nåt.
    Vi hade en Emmaljunga sist, det är väldigt bra kvalite på deras vagnar. Vilken färg/färger har ni valt?
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-08-06 19:20:18 följande:
    Vi hade en Emmaljunga sist, det är väldigt bra kvalite på deras vagnar. Vilken färg/färger har ni valt?
    Vi valde jeansblack på både sittdelen och liggdelen och i och med att det är limited editon så är det mer detaljer på dom mer skinndetaljer remmar dragkedjor ink skötväska och paraply. Det vi även fastnade för var att det är två dragkedjor på sufletten både på ligg och sittdelen med ett nät under så det blir lite svalare.

Har du nån bild på din vagn ? Har du säkert visat men glömt bort Skrattande
  • Shibby 78

Vi får liggdelen på måndag men jag googlade fram en bild:

Vi har dock beställt en med lufthjul och sen har vi en extra klädsel till liggkorgen i beige/blom mönster som följde med gratis.
    Köpte till en adapter och ett babyskydd som passade till vagnne med Den känns bra och smidig nu, jag hoppas vi är lika nöjda i vinter

(Teutonia Spirit S3)

• Shibby 78

Jag gillar att den har stora hjul, hoppas det ska gå bra i snön

Tänk Strössel! Nu är det inte länge kvar tills vi får inviga våra fina vagnar! Lääääängtar

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-08-06 19:37:05 följande:
    Jag gillar att den har stora hjul, hoppas det ska gå bra i snön

Tänk Strössel! Nu är det inte länge kvar tills vi får inviga våra fina vagnar! Lääääängtar
    Längtar med vill det ska bli oktober redan nu Flört och jag vet inte vad det blir heller så det är jag supernyfiken på om det blir en flicka eller en pojke.
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !