Oliviahh skrev 2011-11-04 03:43:01 följande:
Här kommer jag! Verkar som om den här tråden passar mig perfekt! Min dotter är inte ens född än, men jag äger redan 5 vagnar..
Ny. Orbit baby vit/svart ca 11000:- (Rea) (utan tillbehör)
Tillbehör: Varukorgar 2st, regnskydd, myggnät, bilstolsadapter, åkpåse (allt nytt & i Orbits märke)
Ny. Emmaljunga city cross + citykorg creme leatherette ca 8000:- (utan tillbehör)
Tillbehör: Exclusive madrass, bäddset box white cubes, footsack, genomskilnigt regnskydd, åkpåse, exclusive skötväska (allt nytt & i Emmaljungas märke)
Ny. Bugaboo Cameleon sandfärgad bas + topptyg canvas offwhite ca 11000:- (utan tillbehör)
Extra topptyg: Special Edition ljusgrön, Special Edition ljusrosa, fleecesuflett, sommarsufflet offwhite
Tillbehör: Mugghållare, skötväska vitt läder, parasoll, snöhjul, solskyddsnät, bilstolsadapter, åkpåse sandfärgad (allt nytt & i Bugaboos märke)
Ny. Brio sing + liggdel grassgreen (inkl. babyskydd + bas) ca 6000:- (Rea) (utan tillbehör)
Tillbehör: Regnskydd sittvagn, parasoll, shiny åkpåse rosa, skötväska messenger style (allt nytt & i Brios märke)
Ny. Brio spin grön/svart ca 2500:- (Rea) (utan tillbehör)
Tillbehör: solskärm, regnskydd (Allt nytt & i Brios märke)
Och detta är vad jag har NU, men kan inte låta bli att kolla efter fler på både blocket & nätbutiker, varje dag... Hoppas kunna hitta en bra paraplysulky också att ha på resor.. :)
Just det! Jag glömde skriva vad vagnarna ska användas till :) Vi bor i stan, kan jag tillägga, & det är därför nästan alla vagnarna har svängbara hjul :)
Orbit - Vardagsvagn, till ärenden både med och utan bil
Emmaljunga - Vintervagn, sovvagn dagis
Bugaboo - Vardagsvagn, till ärenden både med och utan bil, vintervagn, sommarvagn
Brio sing - Stan-vagn
Brio spin - Extra-vagn, resevagn
Hoppas ni förstår vad jag menar, hehe! :)
Finns det ens någon som är lika galen i vagnar som jag!? Och så måste jag ju ha samma märke till skötväska & vagn, så har massa, och samma med åkpåsar...