• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • Justi

Kollade genom länken, gissar att super nitron kommer köpas av lilla mig snart ;) men dom där viking modellerna haha sikken bugaboo ripoff

• yodi

det kom jag också att tänka på, att det verkligen känns som att dom har fått inspiration från buggabo den där nya korgen är ju tämligen lik iden med sido korgen till donkey

men samtidigt så gillar jag att det kommer finnas lite mer möjligheter att förnya vagnarna.

får erkänna att jag blev sugen på super viking tror ni man kan ha en vanlig supreme liggkorg på dom eller måste man ha viking korgarna?   

• Justi

Herregud rädda mig! Min donkey har gått sönder å behöver lagas så jollyroom f
    Gav mig en 2me los angeles som lånevagn i några veckor.. Den väger 25 kg!!! Hatar den! Känns som hela sommaren e förstörd typ haha

• ss24

Lindadjo - finns du härinne? Har skickat ett meddelande till dig! Ang din dubbelkimi.

• stor grön drake

Nja... Däremot är det en ganska klockren orbit kopia, fast orits korgar fälls ihop mot chassit när de inte används

yodi skrev 2013-06-14 10:09:20 följande:
    det kom jag också att tänka på, att det verkligen känns som att dom har fått inspiration från buggabo den där nya korgen är ju tämligen lik iden med sido korgen till donkey men samtidigt så gillar jag att det kommer finnas lite mer möjligheter att förnya vagnarna. får erkänna att jag blev sugen på super viking tror ni man kan ha en vanlig supreme liggkorg på dom eller måste man ha viking korgarna?   

• yodi

var tvungen att googla orbit då jag inte sett någon

du har rätt den påminner om orbit med, men jag kan inte hjälpa det, jag får fortfarande en buggaboo känsla när jag ser den  

• DeeDee09

Hej på er!
    Valet stod mellan en Bugga cam3 eller en Brio Go till kommande lillasyster.
    Idag kom vi hem med en ny Brio Go Metallic 2012 och jag börjar smida planer för inköp av tillbehör (åkpåse och skötväska) men funderar på vad för färger som kan tänkas passa till vagnen. Brios shiny åkpåse i guld blir för mycket tycker jag och passar den bruna till en brun vagn? Kan rosa vara fint till? Eller är det snyggast att köra svart till och kanske någon rosa filt eller liknande? Vad tror ni? :) 

• Neasmamma

Man kommer att kunna använda city supreme korgarna på viking som jag förstått det! Dessvärre råkade jag klicka bort sidan.där.det stod vilka som passade med vad så nu får jag inte upp den igen :( Men det va genom den här sidan och där kan man även kika på färg osv :) retailer.emmaljunga.com/2014/se/index.php

• yodi
    DeeDee09 skrev 2013-06-15 21:01:20 följande:
    Hej på er!
    Valet stod mellan en Bugga cam3 eller en Brio Go till kommande lillasyster.
    Idag kom vi hem med en ny Brio Go Metallic 2012 och jag börjar smida planer för inköp av tillbehör (åkpåse och skötväska) men funderar på vad för färger som kan tänkas passa till vagnen. Brios shiny åkpåse i guld blir för mycket tycker jag och passar den bruna till en brun vagn? Kan rosa vara fint till? Eller är det snyggast att köra svart till och kanske någon rosa filt eller liknande? Vad tror ni? :) 
    jag hade nog kört på rosa
  • yodi
    Neasmamma skrev 2013-06-16 20:39:12 följande:
    Man kommer att kunna använda city supreme korgarna på viking som jag förstått det! Dessvärre råkade jag klicka bort sidan.där.det stod vilka som passade med vad så nu får jag inte upp den igen :( Men det va genom den här sidan och där kan man även kika på färg osv :) retailer.emmaljunga.com/2014/se/index.php
    tack
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare