t0va skrev 2011-06-21 21:17:47 följande:
jo hålen för axelremmarna är lägre än på emmaljungas orginaldyna, så den är perfekt för små barn men har man större så behöver man kanske ett hål till högre upp fast om du ska beställa så kanske hon kan sy ett hål till. Vi använder inte axelremmarna så för oss är det inget problem. har några bilder i mitt galleri men kan lägga upp på skillnaden i längd på sittdelen.
www.familjeliv.se/Hem/t0va/galleri.php?cur_al...Ser ju jättefint ut! Du får jättegärna lägga upp bild på skillnaden! Såg att du hade axelremmarna i översta hålet. Hur långt är barnet på bilden?
RoseMj skrev 2011-06-21 21:25:24 följande:
Vi har en Nitro-09 som vi är nöjda med. Det är vagn nr.8 vagnstallet :D Lite krångligt att komma åt varukorgen är det och jag hade önskat att den hade "svängbart" styre så det gick att svänga över det så man har de stora hjulen fram när det är mkt snö som Teutonia har på en av sina vagnar med svängbara framhjul.
Håller med om varukorgen. För övrigt är jag helnöjd med vagnen och det är ju milsvid skillnad mot Crescent classicen vi använt hittills....!
imsel skrev 2011-06-21 21:48:54 följande:
Annars finns det ju många som syr bla sittdynor på beställning, så får man precis dom mått man vill
Har sett en sida för ett tag sen..men minns inte vars jag hittade den och har inte den i mina favoriter..
Det fanns en läng i..ja den här eller nån annan vagnstråd
Googlade och hittade bla den här sidan: Edenvi
Googlade på sittdyna+beställning
Tack! Ska kolla den länken också.