• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • Genuin
    Playing the angel skrev 2011-10-23 00:07:37 följande:

Skapade nyss en egen tråd, men lägger in min ts här också för ni om någon borde ju kunna hjälpa mig

Vår barnvagnshistoria är verkligen lång och på gränsen till pinsam, men jag känner nu igen (tyvärr) att det är dags för byte. Behöver verkligen era tips och erfarenheter.
    ...

Vad sägs om en Babytravel Amsterdam? Jag har en Babytravel Dublin (bland mina 14+ vagnar ;) och jag måste säga att den är otroligt rymlig. Använder den ibland fortfarande på extremt långa promenader och min son på 5.5 får gott och väl plats i den (om han blir trött och vill vila lite). Den är också extremt lättkörd.

Nu vet jag inte hur singelvagnen är men de brukar ju vara större än dubbelvagnar per barn.
  • Mille11

Engagerad: Är du nöjd med den? Funderar på en singel men hittar inte så mycket åsikter om den...

• Genuin
    Mille11 skrev 2011-10-24 21:36:47 följande:
    Engagerad: Är du nöjd med den? Funderar på en singel men hittar inte så mycket åsikter om den...
    Jag är jättenöjd med den. Så lättkörd, rymlig, stabil, enkel att låsa framhjulen, helt suverän. MEN jag har aldrig ens sett singelvagnen så om det är skillnader mellan dem vet jag inte hur de påverkar.

Jag köpte min 18e (eller ngt sådant) vagn för ett par veckor sedan så har gått igenom en del :) Det här är tredje dubbelvagnen...
  • Mille11

Engagerad: ja men det låter ju bra! :) Tror inte det är så mycket skillnad...

• Playing the angel

Tack för era tips!

Uliise - Svarar i andra tråden =) 

• stor grön drake

inte jag, men har iof inte sålt så många vagnar, bara 4, nej 5... (kollar bloggen och räknar) fan, 6 vagnar? Men inte upplevt några bråkiga köpare, iof har jag sålt bort vgnar i dåligt skick för väldigt lite pengar, och verkligen påtalat alla nackdelar.

• imsel

Nä, men jag tror inte vi har sånt nån vagn än :-P
    La ju ut tetutonian, och så ringde det en tjej och sa att hon skulle ringa/komma dagen efter vid 17.30.
    Men inte rngde hon.. Vi var på stan då också, men jag tänkte att ringer hon så åker vi bara hem direkt.

Och hon ringde med dolt nummer så jag kunde nte ringa tillbaka heller..detta var på torsdag och hon har inte hört av sig..
    Jag som gääna vill få vagnen sålt och hade kunnat gå ner i pris.      

april 09 kom min bebbe
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare