• s07

"anonyma" vagnmissbrukare

Å herregud!!! VAR förvarar du alla
    Vagnar???

• s07

Då förstår jag varför kronan är ett bra altenativ! Jag har en billig joggingvagn från danska trille med stora luftdäck.
    Ingen smidig stadsvagn för shopping men tar sig banne mig fram överallt o väger ynka 7 kg

• s07

Tova, vad intressant att du beskriver att du behöver lufthjul. Min son väger runt 11 och jag har inte sällan med mig 4-5 kg varor. Jag upplever min baby jogger city mini som trögrullad och det har inte ens snöat. Antagligen behöver jag faktiskt en liten vagn med lufthjul för att bära upp all vikt. Är det kronan som är bäst på denna front (funderar om jag ska annonsera efter byte?)

• s07

Hm. Ska pröva en brio eller dylikt och se vad jag tycker. Finns swivelhjul m luft tro? Jag avskyr att "trycka" vagnen framför mig, vilket jag nu får göra. Min joggingvagn är galet rättrullad, den drar iväg med minsta vindpust. Men tyvärr alldeles för stor för vardagsanvändning.

• s07

Var kan man bäst annonsera om byte av vagn? Har en baby jogger city mini 2 mån gammal m 4 hjul men vill byta till en rejäl bra
    Sittsulky m liggläge typ emmaljunga, kronan.

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare