• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

HelenFr skrev 2012-02-12 20:17:56 följande:
    VI har också varit inne massor med gånger med andningsproblem, men har numera medicin hemma så vi kan förebygga det och det har hjälpt massor... Hoppas att hon snart blir bra snart...

BLev moster idag till en liten liten bebis idag, 780g och 34 cm :) 
    Vägde den 780 g? Vilken vecka?
    Grattis hursomhelst till mosterskapet!! 
  • Adora1
    Babydreamer skrev 2012-02-13 12:04:19 följande:
    Åh det var en liten plutt. Hoppas allt går bra för den lilla och föräldrarna! Denna vecka går jag in i vecka 16! Känns helt overkligt vad fort tiden går.. Jag toklängtar just nu efter att få känna de där första sparkarna i magen
    SoligKommer nog snart!! Mår du bra annars?
  • Adora1
    Maajsi skrev 2012-02-13 09:33:35 följande:
    Nu fick jag mensen, exakt en vecka försent. Men jag ska ändå kika ifall jag fick ett positivt test förra vecka och då ett väldigt tidigt missfall nu. Strecket låg ju där det skulle och var precis så tjockt som det skulle vara. Tycker det är skumt om det var ett spökstreck. Men hur som helst. Då ska vi på provtagning den 6e mars.
    Har du ont i magen? Kram
  • Adora1

Akupunktur, bälte och kryckor hjälpte för mig! I slutet fick jag åka sjukresa till barnmorskan pga rörelsesvårigheter, det finns bra hjälp att få men hoppas det räcker med akupunktur. Och vetevärmebälte är ett tips till, och TENS!

• Adora1
    DazHamster:Solig En liten flicka!

Köp begagnat om du inte har något emot det så sparar du många sköna tusenlappar! Ex vi köpte en skötbordsmöbel/byrå  på Blocket för 200 kr som vi använt till båda barnen.
    Och Ullared kan man spara mycket pengar på.. 
  • Adora1

EGOINLÄGG I ALL HAST: Ska till dr idag för foglossnngen(?) har blivit ännu sämre så nu haltar jag på vä ben. Lasse hemma och hjälper till med lyft. Heddas farmor hämtar på dags meda v är iväg hos Dr,
    Barnmorskan jag talade med på läkarkliniken ska ta ett g-test också, hon tyckte det lät suspekt Obestämd .HJÄLP!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!