Daz Hamster: Gott att du orkar vara positiv, låter riktigt kämpigt nu i slutspurten!! Heja heja bebis kom ut nu
Babydreamer: Oj, vilken liten buse han verkar vara
..Gör det ont när han ligger på tvären?
Mina har aldrig gjort så, de har borrat ner huvudet och fixerat sig så fort de bara kunnat, i v 30 har jag fått gå bredbent redan ha ha..
Har du några förvärkar/sd eller så?
Har du packat väskan? Spännande..............
((Jag fick diagnosen reumatism för någon månad sen och är forft heltidssjukskriven och min man är pappaledig och tar alla lyft och så. Ska börja behandling med biologiskt läkemedel i sprutform nästa vecka, grymt nervös! Det ska hämma inflammationsprocessen i kroppen så att stelhet och värk minskar. Men självklart är det biverkningar man kan få om man har otur, ex om man får en kraftig förkylning kan det sätta sig på lungorna. Men jag har inget val ju... Vill kunna lyfta och bära mina barn snart igen!!! Saknar det..
Tränar hos sjukgymnast tre ggr/vecka och ska göra det till hösten med, så jag ska bli omplacerad till en dagtidstjänst och schemat ska läggas runt om min sjukgymnastik. Krånglig rehabiliteringsprocess men FK har varit juste faktiskt.))