Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Men jag fattar nte hur de ska kunna hjälpa mg bl av med hältan på vänstra benet? Kan ju inte lyfta stortjejen nu.

Sjg avrådde från tunga lyft helt och hållet ex av stora tjejen... Han tyckte jag skulle träna bäckenet försktigt hemma, då jag även har en överrörlighet i hela kroppen vilket försvårar foglossningsläkningen.
Han tyckte bestämt jag skulle ringa doktorn igen på måndag om det inte blivit mycket bättre och begära prövnng för sjukskrivning... Är besviken över att det är så dåligt och gör så ont igen men jag förstår ju att detta kan ta tid. Som "tur" är har min man endast ett vikariat som går ut sista april så han känner ingen större lojaltet för sin chef och sitt jobb. Annars hade det varit jobbigt för honom att vara borta från jobbet så mycket...
Varit sjukskriven två veckor nu för foglossningen och min man har tagit alla lyft och jag går på akupunktur, ändå har jag inte blivit bättre .
Eftersom vi uteslutit en ny graviditet är det nog amningen som ställer till det enl sjg. Men jag vill amma ett tag till känner jag. Känner dem som inte alls blivit bättre fogarna av amningsstopp och vill inte chansa. . . Samtidigt vill jag inte ha ont längre så klart..