HelenFr skrev 2011-12-29 13:03:31 följande:
Känner mig som en väl använd disktrasa men hoppas på att komma hem till nyår i alla fall...
Oj, vad fick dig att söka vård, förutom febern? hade du ont eller så? Håller ALLA tummar för at du kommer hem snart!!
skyrocket skrev 2011-12-28 17:37:09 följande:
Oj Helen! Hoppas du mår bra snart. Som Daniela skrev, det är en väldigt hög feber. Hur mår du då? Kan tänka mig att du är väldigt trött. Styrkekramar!
Lyckliglängtan, ALLA ska få sina plus innan vi lämnar tråden. Så det så. :) Håller tummarna för er.
Ledsen att jag inte skriver så mycket i tråden, hinner inte med. Skruttan blir 11v imorgon och jag förstår inte hur tiden kan gå så fort! Helt galet!
Här fyller lillan 3 månader den 4 januari och det rullar på i en himla takt ja.....Förstår inte vad som hände med minibebisen vi kom hem med från BB...
LängtarL skrev 2011-12-28 09:42:55 följande:
Hoppas ni har haft en bra jul tjejer! & att nyår oxå blir det!
Här kom mensen igår igen=( Så om nån orkar får ni gärna ändra mina datum, äl 10 jan & Bim 26 jan.
Nu har dom i alla fall skickat en remiss för ivf, så vi skulle få ett brev i slutet av januari och få komma på möte!
så det känns ju som att det är på rätt väg, lång väntan bara.
Kul med alla pluss som kommit i tråden! =) inte många kvar nu! Hoppas vi alla hinner plussa innan alla försvinner!
Många kramar!
Jävla tant Röd!! Men skönt kanske att veta att ni kommer till och får någon hjälp, även om tiden såklart känns långsam nu?...