• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

HelenFr skrev 2012-03-01 11:31:06 följande:
    Mannen hjälper mig med allt när han är hemma, i övrigt försöker jag undvika saker som gör att jag får ont så gott det går...
    Arbetar han heltid?
  • Adora1
    HelenFr skrev 2012-03-12 23:52:01 följande:
    Ja han arbetar heltid... Annars hade vi inte överlevt, för sjukersättningen är inte hög...
    Nej, det är den inte Rynkar på näsan....
  • Adora1
    Maajsi: Nej men Grattis till plus!! Denna gången ska det gå vägen! Då har du bokat återbesök på sjukhuset för planering? Hur mår du förutom illamående? 

Agnes:  Grattis till flickorna!! Låter väldigt omtumlande alltihop, håller alla tummar för att de ska växa och bli starkare nu. Skriv gärna mer när du orkar och hinner uppdatera, förstår att det är kaos just nu. Kram!
  • Adora1
    skyrocket skrev 2012-03-14 15:36:18 följande:
    Agnes, stort grattis till flickorna!

Maajsi, grattis till pluset nu ska det bannemig gå vägen!

Här är det bra. Saga blev 5 månader igår och är en riktig liten solstråle oftast. :)
    5 månader är en härlig ålder tycker jag, de jollrar och leker med fötterna! Agnes fyllde 5 månader den 4 oktober, kan inte fatta hur fort det har gått...
  • Adora1
    Adora1 skrev 2012-03-14 17:58:23 följande:
    5 månader är en härlig ålder tycker jag, de jollrar och leker med fötterna! Agnes fyllde 5 månader den 4 oktober, kan inte fatta hur fort det har gått...
    Menar förstås att hon fyllde 5 månader den 4 MARS Skrattande
  • Adora1
    Maajsi skrev 2012-03-15 08:37:31 följande:
    Tack tjejer :)

Nu har jag fått en tid för VUL den 2/4. Hoppas nu att allt ser ut som det ska. Är så orolig.
    Bra att det är bestämt tid för VUL nu! Kram till dig
  • Adora1
    DazHamster: ojoj, det kan göra rejält ont när de sparkar i revbenen....
    Ha ha låter som mig, jag gick inte upp mycket extra under graviditeten. Men så hade jag också en hel del trivselvikt redan Skrattande ...
    Babydreamer skrev 2012-03-19 21:38:31 följande:
    Halvvägs!! magen växer och bebisen rör sig mer och mer
     Myspys Baby... Grattis till första halvlek avklarad!
  • Adora1
    HelenFr: Hur är det med dig då?

PS. Hur ska alla fira påsken? Vi ska nog ut på min mans släktställe och fira med alla hans kusiner och kusinbarn och mostrar, full rulle!! Slipper laga mat och det är skönt nu när jag inte kan stå/gå riktigt utan kryckorna...
  • Adora1
    Maajsi skrev 2012-03-21 13:13:14 följande:
    Tack tjejer :D Än så länge håller pyret sig kvar därinne :) Längtar tills den 2a april. Hoppas dagarna går fort. Jag är så sjukt orolig. Lär väl aldrig kunna slappna av under hela denna graviditet. Tanken om att även måsta begrava detta barn gör sig påmind. Men jag tar en oro idag. Först fokuseras det på att inte få missfall.
    Jag tänker på dig och håller på dig! Kram

MiAmore: Nej, ta inte bort sidan, vi har följts åt så länge ju! Tycker det är så kul att läsa det du skriver!
    Babydreamer skrev 2012-04-04 22:54:49 följande:
    Vi väntar en liten pojke Hjärta
    Tjohej, grattis till gossen!

• Adora1
    Maajsi skrev 2012-04-05 21:50:58 följande:
    Ja, å hcg värdet var ju förhöjt så borde inte vara missfall :p fortsätter minsann att vara gravid :)
    Låter bra med stigande Hcg!

GLAD PÅSK alla !! Vi reser bort, åter påskdagen!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!