x-girl: din stackare som blivit dålig igen då!! hoppas du får vila något o ta det lugnt.
pilea: ja stort grattis till Tyra
. vilka fina virkade matgrejer hon fick
. men haha, vilken tjej som inte vill att ni ska sjunga
. här blir det väl inte att sjunga vid Noah's säng, i såna fall får man väl stiga upp klockan 3 på natten
.
jag förstår att ni bojkottar kroppkaksmiddagen. va tusan, barn är väl det som kan lyfta upp middagar och sådant. vaddå sitta still, som att man vill att barn ska sitta som stela pinnar vid bordet under flera timmar?? har ju iofs hört att ni fått vara med om liknande kommentarer förr så det förvånar mig väl inte att de är såna, men gud vad de missar av barnen när de håller på så där
.
barbamamma: kom på att jag kanske här kan förklara vad som menas med korrekt styckeindelning då jag inte vet hur mailen funkar.
stycke 1:
Det var en gång en liten råtta som heter scabbers.
Han var Saras råtta
Han åt mest ost hela dagarna
stycke 2: Det var en gång en liten råtta som heter scabbers. Han var Saras råtta. Han åt mest ost hela dagarna.
stycke 1 kallas hybridstycke, ej korrekt. vanligt att man skriver i forum och liknande så det är lätt att tro att det är okej. stycke två är korrekt. det svåraste är att veta när man ska ha nytt stycke, men det är inte när man tycker att längden är hanterbar utan det är när man börjar på nytt ämne och då gör man antingen ett indrag eller en blankrad. jag har skrivit 2 hela sidor i sammanhängande text en gång och det är helt okej. man kan få tillbaka texter annars..hoppas du blev mer klok på detta, är inte så duktig på att förklara
oj 1000kr var ju bra med pengar iaf, va bra!!
. nu har vi fått 3 bud redan så jag hoppas iaf få komma upp till minst 600kr på våra 8 auktioner. har iofs en pop-overall ute så den hoppas jag kan gå upp en del
.
suck va skruttan har krånglat idag när hon ska somna, hon vet inte vad hon vill!! tror hon är på gång med så mycket. en gullig sak hon börjat göra är att leka tittut. jag lade hennes snutte framför ansiktet igår och sen drog jag bort den och sa tittut. vad hon skrattade
. sen har hon gjort så idag själv, lägger den över ansiktet o drar bort den och ser så busig ut
.