Madde: Vad kul att din sambo vill vara pappaledig!
Hoppas det går bra med ditt jobb då. Skulle din sambo ha tagit över föräldraledigheten i mars då? För Julius har väl inte fyllt 1 då?
Barbamamman: Vad mycket fina saker du fick köpt! Jag har aldrig varit i Ullared faktiskt, men med tanke på de prislapparna jag kunde se på dina bilder så verkar det ju väldigt prisvärt! Jag tycker det är lite dåligt av din syster att du nu ska betala en massa reparationer pga att du råkade köra när ni körde på grävlingen. Känns lite som att hon bara vill få reparationer betalt eller? Vilket roligt babygym/gåstol/hoppgunga eller vad det nu är!
Kul att Agathon gillar det.
Ain: Haha, jag förstår att man får vänja sig lite vid att svärmor kommer och tar över hemmet.
Det är ju lätt att misstolka som att man inte klarar av det själv eller nåt, men egentligen vill de ju bara hjälpa till och känna sig behövda som du säger. Min mamma har nu börjat planera att hon kan hjälpa till att laga middag till Selmas 3-årskalas, och vi kan ju utan problem fixa det själva men mamma vill väl också känna sig behövd antar jag.
Zandra: Jag undrar också vad flamländsk vävnad är för något?? Usch vad jobbigt att din bror också varit sådan!
Glittrax: Men hur kunde han tro att sms:et var till nån annan, du stod väl som avsändare? Gud så knäppt att hon blir avundsjuk när ett barn stjäl uppmärksamheten! Nej det där verkar inte vara mycket att sträva efter att hålla kontakten, men en bror är ju alltid en bror. Svårt det där! Jobbigt också om det är sambon som är kontrollerande och lyckas få med sig din bror.
Vi tar det lugnt idag, var ut på en promenad men det blåser och är riktigt ruskigt idag. Vi köpte med oss lite lunch hem och nu har vi tänt i kaminen, det är ju inte helt fel.
Arvid han sover fortfarande i vagnen. Funderar lite på vad man ska hitta på nu. Blir nog till att sy i den där knappen först, som aldrig blev gjort igår.