barbamamma:usch vad jag lider med dig denna dag, måste ju kännas så fruktansvärt att minnas denna dag som en värsta i ditt liv. stor kram.
nämen gud, ska jag skicka ett argt mail till din make eller??. hoppas det lilla jag skrev på mailen hjälpte!! vi gjorde lite annorlunda saker i svenska B än det som du håller på med just nu så jag känner väl inte att jag är till jättestor hjälp. ja suck, pga en jäkla debattartikel så förlorade jag mitt MVG i svenskan, det är jag fortfarande sur på så den delen kanske inte jag heller kan vara till stor hjälp med . du kommer fixa det iaf!! ta en sak i taget, börja med det som du tycker är enklast och låt tankarna om det andra gro under tiden i det undermedvetna. så brukade iaf jag plugga. helt plötligt så hittar man nyckeln o kan lösa resten .
skönt att Agathon sov mycket bättre inatt .
hamyes: trevlig helg till dig med .
x-girl: hua vilket bajslass, nice . vi spädde ut med vällingen typ två veckor innan Linn blev 6 månader så hon åt hela vällingportioner vid 6 månader. vet inte heller varför det fokuseras just kring en viss ålder, men det kanske är då de anser att nå't visst har utvecklats eller..nja ärligt talat har jag ingen aning, vi går på magkänslan . ja olja anses ju vara lite bättre för magen. vi provade ju med smör, men Linn vägrar att äta maten när det är smör i fastän hon äter smörgås med smör på. det är knepigt!!
ja suck, igårkväll vaknade hon precis när man hade somnat in..så hon vaknade 23.00, 2.00, 4.00 och sen klockan 7.30 och Noah vaknade av henne imellan så jag tror jag somnade efter hon var uppe vid 2 . men jag tror det största problemet är att hon somnade så tidigt kl 17.30, då gick det inte att hålla henne uppe, hon var så grinig!! idag fick vi iaf hållt uppe en timme längre, men så ska man ju också ställa om klockorna...hon är oavsett vldigt grinig, hon vill så hemskt gärna krypa, men har inte kommit på tekniken ordentligt. så det är mycket gnäll o grin just nu..
Noah har sagt så många nya ord här idag så det är otroligt, ord så som ex: lappil (lastbil), mlon(melon), kicka (diska) mm. han har äntligen börjat få ro till att titta i en bok där det finns olika frukter, grönsaker och träd och just gurka, melon och kastanj har han fastnat för .