Ain: hoppas du får jobbet, men det lät ju bra att intervjun gått bra
.
men oj, får de trerätters
. det var inte dåligt
.
så där med att vara pigg så där plötsligt har Linn varit om dagarna. man har lagt ner henne, hon har lagt sig på sidan som hon brukar och ser ut att börja somna, men så går man ut från rummet och helt plötsligt kan hon börja låta o kommer man då in så ser hon superpigg ut. hoppas han sover inatt!!
x-girl: så skönt att höra att du är så pigg och glad, jätteglad för din skull
. det är så härligt om man får sån't där flyt helt plötsligt. bra att du tar och lever i nuet. den dag jag vaknar kl 6.30 och orkar ta mig en dusch o fixa mig i ordning, den dagen blir det skumpa
. skönt att Arvid oxå sover så bra nu
.
kul med besök från din bror då
.
barbamamma: klart du ska va stolt över ett VG, du är ju skitduktig!!
skönt att alla verkar må lite bättre nu, bra att det var en sån där lindrig variant av magsjuka då!!
Pilea: du verkar ha fullt upp iaf
. förstår att du inte vill berätta, helt okej. kul det låter med babyrytmik
. Noah var ju sån där latmask som bara vände sig 2 gånger om allt som allt. på sätt och vis hade jag önskat Linn varit likadan så alla blöjbyten slapp bli värsta motionspasset för en själv
Idag var Dan iväg till en vettig läkare iaf så han fick utskrivet ny medicin. jag följde med till Tierp för jag tänkte att det kunde vara skönt att komma ut, men njae jag skulle nog stannat hemma. herregud alltså..
jag har sökt massor kring det här med pms och alla symptom stämmer in på premenstruell dysforisk störning
. har ju haft såna sömnproblem i perioder, men när jag tänker efter så är det alltid innan och under ägglossning samt så börjar det en vecka innan mens. och så är det alla andra symptom. vallningarna är jättejobbiga. det ger mao samma slags symptom jag har med förhöjda sköldkörtelvärden o nu när jag funderar kring det är det nog alltid i samma perioder jag tror att något är fel med mina sköldkörtelhormon...så ikväll ska jag ringa till min bm Doris och fråga henne vad jag ska göra.