Zandra: Jag blev så otroligt glad för din skull nu när jag läste om din kontakt med läkaren!

Vad skönt också att någon reagerar på att det kanske inte BARA är dosändring som krävs, utan även andra prover m.m. För du blir ju aldrig frisk!
Pilea: Så kul att Max också tar napp nu och sover i sin egen säng förutom vid matning! Så är det ju här också nu, förutom när jag ibland somnar ifrån nattamningen.

Men då brukar jag vakna till senare och lägga över Arvid då istället. Vad roligt att Max blivit så stadig och kan sitta lite nu! Det är så konstigt hur plötsligt det kan komma, vi blev också paffa när Arvid nu plötsligt kunde sitta korta stunder (fast man måste sitta bakom honom för han ramlar hela tiden). Fina barn på bilderna!

Kul med Pippi-hus i julklapp! Ja sådan playmobil-grejer är det ju bra om man kan ta vara på ju. Allt sånt är ju så dyrt att köpa nytt och blir inte så slitet heller.
Barbamamman: Men stackare, det verkar ju som att ALLT går emot dig.

Så otroligt jobbigt med migrän när du är ensam med barnen, och så dåligt att din syster plötsligt inte ville passa Agathon, suck. Men oj vad Freya hittar på grejer!! Mycket värre än Selma ju.
Vi funderar på hur vi ska få Selma att sluta komma in till oss varje natt... Hon klänger nämligen så väldigt på Andreas på nätterna så han får aldrig sova bra.

Och jag märker ju själv att de få nätter då hon inte kommit in till oss så känner jag mig mer utvilad när jag vaknar. Men hon vaknar ju ofta och skriker hysteriskt och det går bara att få henne lugn i vår säng. Vet inte hur vi ska göra. Trist om man ska behöva ta ett steg bakåt och flytta in hennes säng till vårt rum igen.
Nu ringde brorsan, han ska komma och hämta mig och barnen så ska vi ut till honom och fika.

Nu var det väl säkert något jag glömde kommentera som jag tänkte göra.