Zandra: Ja den där hyresvärden, vilken vidrig människa han verkar vara, fy tusan alltså! Så härligt att det inte var så farligt med Noahs tal ändå, och att ni fått redskap till att kunna träna. Det kan ju hända att det är just om barnen ligger efter med talet som man ska förenkla, jag vet inte. Man tror ju att man INTE ska förenkla, som sagt. Kul att Linn kryper baklänges!! Hon ska väl då alltid vara tvärtemot.

Usch om du får utmattningsdepression nu, det låter så otroligt kämpigt för er hela tiden. Det är ju verkligen inte normalt att sova så mycket och ändå vara trött. Men kanske kan läkaren komma fram till något också..
Barbamamman: Mysigt att din man kom hem igår, ja det gör susen att få vara ifrån varandra lite! Så dåligt av Ellos att det inte blir expresslev. när ni betalat extra för det. Det hände mig också en gång fast det var bara en vara tror jag som inte kunde gå med express. Men jag tycker det är bra dåligt, du borde kolla upp det. Man brukar ju få mail när det har packats dessutom så har du inte ens fått det så är ju nåt lite fel. Grattis igen till Alwin, har han haft en mysig dag? Maximal otur att han fick magsjuka då ju. Vad trist att du känner som att Agathon inte kan så mycket än. Hoppas det snart vänder! Har BVC sagt något?
Ain: Oj oj, fy vilken helg!! Jag tycker synd om dig faktiskt. Skönt att maken är hemma så att du får avlastning nu, Jag tycker bara du ska ta det riktigt lugnt.

Kul att Benjamin kryper och börjar resa sig, jätteduktig kille ju!
Glittrax: Skumt att Nova blev mer hård i magen av fullkornsvälling, det brukar ju vara tvärtom som du säger. Svårt med din sjukskrivning, men då kanske du behöver vara 100% sjukskriven då.. Annars tror jag din arbetsgivare är skyldig att ordna det så att du kan jobba kortare pass istället men är inte säker där. Haha, trevlig hyresvärd som ville kunna gå in till din bror.
Madde: Kul att ni har så mycket roliga saker att göra! Jaså så Julius blev också hård i magen av fullkornsvällingen? Jag har googlat lite på hård mage på bebis och på nåt ställe läste jag att man skulle undvika att ge så mycket välling och gröt då, och på ett annat ställe stod det att man ska se till att ge mycket av sådana produkter. Rörigt eller! Jobbigt att separationsfasen börjat nu!
Suck, Selma har varit supertrotsig idag, nästan så man inte känner igen henne. Hon riktigt gör saker med fan i bilcken, såna saker som hon vet väldigt väl att hon inte får göra! Och när vi sagt till henne så har hon bara gjort det ännu mer eller gjort något annat hon vet att hon inte får göra. Sen har hon härjat två nätter i rad nu, vaknat och skrikit, sagt att hon inte vill gå och lägga sig osv, helt hysterisk. Men nu har vi inte gått in till henne så förhoppningsvis kan detta sluta snart. Och jag har blivit förkyld, har jätteont i halsen nu men annars är det inte så farligt som tur är.