glittrax: kul att pippihuset var såpass populärt
. angående bokstäver så är inte noah alls så duktig som Nova på det..men det är väl ganska naturligt i och med att han precis lärt sig prata ordentliga ord först nu. men däremot när han tittar i böcker eller reklamblad att han pekar på ord istället för bilderna så han har nog förstått att de är minst lika viktiga som bilderna.
vi ska iaf köpa en docka till Noah i julklapp, men vet inte vad slags docka. jag är ju sugen på en sån som man kan bada så Noah hittar lite intresse för att själv duscha kanske. kanske vore något att ha med in i duschen som inte går sönder då, men annars låter ju en skrållandocka jättefint.
jo det är ju östrogenbrist man har då..
x-girl: stackars Arvid, inte konstigt att han är annorlunda!!
jag har pratat med Dan och han vet inte riktigt hur han ska göra med steriliseringen. för egen del känner jag ju att det blir lite kaka på kaka med både p-piller och sterilisering. och p-piller r ju inte direkt billigt det heller ju..så jag hoppas han skippar det där. men han är svår att öht få igång en diskussion med som vanligt..
ain: kul att det blev så lyckat med middagen, skönt med egentid
.
jag skulle ringa om mina sköldkörtelvärden idag och de var katastrofalt dåliga
. jag måste ha vant mig vid dåliga värden helt enkelt för jag har tyckt på sätt o vis att jag mått bättre..men det är ju vanligt iofs, finns de som går med sjukdomen i 20 år och tyckt sig varit deppig o så, men har levt på. sen när de väl blivit friska har de lixom tyckt själva att det är högst märkligt att de inte känt skillnad. så jag brakade ihop här idag. att jag skulle bli frisk inom 6 månader som jag sa när jag fick reda på problemen, det kunde jag ju glömma
. och så är det så irriterande för jag får själv alltid ringa till vc och så utbrister sköterskan "oj, det där var ju illa" och i en annan mening säger hon att min läkare slutat. så om inte jag ringt så hade mao ingen läkare kollat på värdena o ringt upp?? men antingen idag eller på tisdag ringer någon läkare upp, min dos behöver ändras omgående iaf sa sköterskan..
i em är det syskonfotografering. försökte få Dan att gå, men nä, han tyckte jag är bäst på att handskas med barnen..jaha när ska jag få lite egentid, lite tid att koppla av bara för mig själv och hinna andas ut..aldrig någonsin verka det som...och igår gjorde jag en stor tabbe med klänningen så det var bara att börja om från scratch. fast det gick ju fort när jag väl gjort ungefr likadant en gång, men ändå vad irriterande!!
oj nu ska inte jag skriva mer o ta upp hela tråden
. ska nog försöka orka göra mig i ordning lite..