x-girl: så trevligt att du har två bästa vänner som bor där nu

.
skönt att han somnade i vagnen

. Linn kommer också bättre till ro nu i vagnen när det varit kallare ute.
ain: vilken fin tomt ni köpt

. stackars benjamin som är så dålig!!
vann Markus något på pokern?
barbamamma: så skumt att han sover så mycket bättre på ena sidan då!! men skönt att ni kan lägga honom så och att han somnar så bra själv då

. Linn lägger sig alltid åt ett håll så hennes hår har nästan försvunnit på ena sidan, ser jättekonstig ut..hoppas inte hon blir sne i huvudet pga det..
Linn provade ju gåstol på öppna förskolan sist och susade iväg i den precis som hon aldrig gjort annat så jag vet ju att hon skulle tycka om en sån..men vi får se sen när vi får pengar om vi ska köpa en till henne. bara vi får tag i en som sagt, det är det största problemet

.
pilea: vilken mysdag ni har

. ååh pannkakor som är så gott!! vi var också ute en stund, men jag har sån varm jacka så jag höll på att svettas ihjäl trots att det var ganska kallt ute

.
jag tänkte uppdatera läget. Dan kom hem 21.40 igår och jag kämpade med Noah ganska sent för han ville inte sova så jag var så sliten och trött igårkväll o orkade inte skriva. dessutom hade jag ätit färdiga köttbullar och jag vet inte om det var lök i de för jag fick problem med magen igen då. L ska iaf till banken så fort som möjligt och försöka få ett lånelöfte. så hon kommer till att satsa om hon får lånat pengar och om hon får köpa allt till rätt pris. var inte rätt mäklare som visade de runt igår så det är ett litet frågetecken kring om inventarierna medföljer och så..känns fortfarande rätt nervöst mao,hoppas det går igenom!! sedan kollades det och det går att göra en 3:a eller 4:a till oss i byggnaden vilket känns kul. usch, avskyr bara all väntan..
fick inte mobilen idag så den kommer väl i början på nästa vecka.
idag har jag diskat, dammsugit o grejat lite. behövdes verkligen nu. fast jag borde ju inte gjort det med tanke på mina fogar..ikväll blir det iaf att äta lite kex, ost och cider

.