grattis till 6-månadersbebisarna
ain: jaha så det står i kontraktet då, så skumt!! källare är ju jättebra att ha för tvättstuga och värmeförsörjningens skull..
au pair är väl jättebra
.
pilea: vilken praktisk förvaring det var, en sån grej passar lite var som helst ju och inte bara i ett barnrum
. jag skulle nog satsa på en garderobsliknande sak ändå, tyg kan vara opraktiskt o bli smutsigt, men det är jag det
.
*asg* åt Alve, han kan vara så rolig ibland
.
skönt att mjölkstockningen gett med sig helt iaf
. jobbigt bara att han inte äter riktig stora mål än, men han får nog i sig tillräckligt ändå ska du se.
barbamamma: skönt att han piggnat på sig lite mer nu
jag förstår att du tänker framåt och din man borde ju göra likadant. skönt att slippa bygga ut om man slipper det lixom..
x-girl: det blev ju jättefint och mycket bättre nu än innan, rummet såg mycket större ut på något vis nu lixom
. skönt att få lite förändring!!
oj men han kanske är lite förstoppad, har fått för mig att de kan bli det av gröt o viss mat..men Linn bajsar oftast inte mer än en till två ggr/dag när hon haft ersättning, de kanske bajsar mer med bröstmjölk??
jo jag har funderat kring detta med studier och om det blir av med detta pensionat så skulle jag nog satsa fullt ut på att vara där o skippa studierna. då skulle jag få lön och det väger tyngre samt få arbetslivserfarenhet. och att få jobba som lite av varje som det oftast innebär på ett sådant ställe hade passat mig perfekt och är egentligen som ett drömjobb
.
suck, den där mäklaren som har hand om denna plats har gått på älgjakt denna vecka så hon fick inte bokat tid till visning. hon har iaf lämnat meddelande..jag som är så spänd om hon ska satsa på det ju
.
stackars Linn har varit så förstoppad igen!! hon har varit så bra i magen länge nu, men helt plötsligt blev hon hård. hon grät o var helt förtvivlad när hon skulle bajsa idag och det var riktigt hårt bajs
. stackarn blev alldeles svettig!! messmör o nu ikväll var det iaf lösare..