madde: oj d hade ju nästan rätt då om när tanden skulle vara igenom

. förstår att du längtar, att bara komma iväg lite måste ju vara så skönt

.
jo Noah äter Linns gröt just nu, han blir totalt vansinnig om han inte får. fast samtidigt är det väl bra att han äter det för han vill inte ens ha smörgås, kräm eller fil till frukost så jag har eg fått idétorka. jag lät henne sova vidare, har också för mig att de sover bäst om man bara låter de vara o hon verkar bli mer mätt nu när man börjat med riktig mat, hon småäter inte lika ofta o sover mer

. vi har ju allmänt väldigt långt till närmsta Lindex, men detta Lindex ligger lixom utanför Gävle åt fel håll så att säga

. vi har annars runt 5 mil till Gävle o 6 mil till Uppsala, men jag hade ju hoppats på att få hämta ut i Uppsala då det går bättre med tåg dit o där är vi oftare...
barbamamma:skönt att han sov så länge, vi verkar ha trötta pluttar här idag

. Linn brukar som mest sova i 1 timme i sträck så jag blev ju smått chockad när jag upptäckte att jag sovit i 1,5 timme o sen att hon sov 3 timmar i sträck. dock vaknade hon tidigare imorse än de andra dagarna så hon kan ju ha tagit igen lite sömn..
ja men precis så är Noah, man får ingen kontakt med honom o han är bara hysterisk

. hoppas det snart går över, hållerpå att bli tokig på detta!!
pilea: du ringer till vc på morgonen. här kan man ringa 7.45 (eller är det 8.45??) fastän de öppnar hel timme så de alltid ringer till någon redan kl 8 (eller om det nu var 9??). man knappar in telefonnummer. och om det är något som behövs göras samma dag så får man sitta på akutmottagningen o vänta en viss tid..här hade du garanterat fått en akuttid om du behövt komma en fredag, då har de fullbokat hos husläkarna. så ring direkt imorgon bitti. be R ta fram telefonnummer o allt åt dig så du slipper tänka på den delen. *kramar om*