barbamamma: men det verkar ju onekligen som att det huset kan vara värt att kolla närmare på iaf. det går inte att sätta upp ett staket mot ån till eller så?? jag förstår att han känner sig lite kluven, men samtidigt skulle ni väl behöva något rum till sen när Agathon blir lite större??
men stackars Agathon, hoppas han inte fått magsjuka!!
susanne: grattis till din son och välkommen hit

. jobbigt med ditt missfall,. fick själv ma förra året med, men bara i v. 9 då..härligt att du har en fin liten son att njuta av

.
x-girl: jo när vi bodde i Fr.stad så vi var ofta nere i Strömstad, Nordby o svinesund, sen jobbade jag lite i svinesund oxå efter vi flyttat. jag minns när Nordby bara bestod i princip av mataffären o var där en mack tro?? sen 2005 hade köpcentrumet byggts, men det syntes att det inte var färdigutvecklat då

.
jo det skulle ju verkligen vara en superchans så vi kommer ju att flytta om hon köper pensionatet

. vi känner ju inte så många här iaf o man vet ju att Lisbeth tänker på detta för vår skull också. sen finns det ju lite av Dan's släktingar i närheten oxå så det vore ju jättekul!!
ain:det är verkligen så himla intressant att höra hur skolsystemet fungerar hos er och skillnaden mellan schweiz och Frankrike dessutom och att det är lite skillnad länderna imellan

. så kul att du o marcus träffades här o flyttade ihop direkt o till ett nytt land dessutom.
så dumt att ni inte kunde bygga källare på tomten, hur kommer det sig??
stackars benjamin som är förkyld

.
hon ska prata med mäklaren idag om att få komma på visning till pensionatet. det stora kruxet var att det just i nuläget går på el/olja så det behöver bytas till bergvärme eller liknande så det behövs fixas..hon har räknat på det hela och jag sjäv gjorde en kalkyl i huvudet (tur man läst lite företagsekonomi

) och visst skulle det kunna gå runt utan problem om man får igång hela ruljansen. det har stort potential. ägarna har säkert fått det att gå runt, men verkar ha tappat gnistan på vägen, det syntes på bilderna.det bästa är att vi kanske har möjlighet att bo där i vindsvåningen o då skulle vi ju få en väldigt billig hyra.