Zandra: Men det låter ju jättespännande med de där möjligheterna!! Vad häftigt om Dan kunde få jobba som kock också, som du säger om han får utforma menyn så kan han undvika de livsmedel han är allergisk mot. En jättechans ju verkligen! Men jag förstår ju att en till flytt hade varit jobbig och sådär. Men sen är det ju också mycket värt att barnen får en relation till en "farmor", ni har ju tyvärr inte sån tur med era familjer. Ja Nordby har ju ändrats jättemycket senaste åren, nu minns jag inte exakt vad som hade byggts 2005 men tror väl att det nya köpcentrat hade byggts då i alla fall? Sen var det väl förra sommaren som en utbyggnad invigdes och då var även leklandet nytt. Himla smart att lägga ett lekland där faktiskt. Kul att du har varit på Nordby förresten.
Barbamamman: Spännande med huset. Ja det är ju ett svårt val, det där. Man får ju ofta mer hus för pengarna på landet. Vi har valt att bo inne i samhället med nära till allting, gångavstånd till både barnens mormor och farmor och ena faster, dagis, skola m.m. Jag har inget körkort så vi hade inget direkt val, men vi trivs bra med att kunna gå till det mesta! Men då har vi istället inte haft råd med något stort, fint hus utan det är 92 kvm och inte särskilt renoverat i det sista. Så det är väl att ni får fundera på hur ni vill göra, jag förstår ju verkligen att mer utrymme behövs när ni är så många! Men den där ån hade jag nog inte gillat heller, då får man ju ha ganska mycket koll trots att man bor på landet.
Madde: Men, kom inte din sambo hem? Jag hade oroat ihjäl mig om Andreas inte kom hem, inte hörde av sig och inte gick att nå! Fast då brukar han inte göra så heller, så därför hade det ju varit lite extra oroande. Det lät ju inte som någon höjdare med den där mässan, så mycket folk!! Då är det väl trevligare med tacokväll i lugn och ro.
85Susanne85: Hel och välkommen!
Jättejobbigt med dina missfall, förstår att du är tacksam över din fina son.
Vi har möblerat om vardagsrummet idag, blir nog lite bilder i bloggen sen men inte idag. Det är inte färdigt än. Och nu är det dags för sängen.