7 michelingodingar skrev 2010-10-04 13:19:20 följande:
suck,jag beställde ju kläder från Hm i juli och fick då veta att vissa plagg skulle levereras i sept nu är det okt och 2 ggr har vi fått meddelandeom att leveransen är försenad o nukänns det liksom inte läge för basketkängor på agathon utan mer lite varmare tossor som gäller o byxorna ja dom är frågan om han ens kommer hinna anv nu
så jag funderar på o ringa o säga att vi inte ska ha dom varorna längre!!
Nej, vad irriterande. Det tycker jag du har all rätt att avbeställa! När man beställer vill man ju ha varorna ganska snabbt, annars blir de ju fel för säsongen.
Oj, nagellack pa läpparna! Jag kan inte lata bli att skratta. Det är precis nagot som Miriam skulle kunna göra. Det eller tuschpennor runt munnen eller nat...
Pilea:oj, svinkoppor! är det vanligt förekommande? jag har aldrig hört om nagon som haft det. Bra att veta ungefär hur de kan se ut (även om det nu inte är det de är).
BlueRoose:hur gick det med skolan?
Xgirl: ah, vad skönt att komma ikapp lite hemma! Markus städade huset igar och det är sa mycket trevligare att vara hemma...
Jo, det är lite läskigt med luxationen faktiskt. Första gangen tror jag hon fick det da vi snurrade henne, men nu gör vi aldrig nagot sadant, men ända har hon fatt det nagra ganger. Som i helgen vet jag faktiskt inte vad hon fick det av! Men det är ju inte sa att hela armbagen hoppar ur led, utan det är "bara" nagon kula som hoppar snett. Vet inte vad den heter pa svenska.
Det blev tyvärr ingen bio för mig för jag har fatt halsfluss. Jobbigt. Speciellt som man inte far nagra halstabletter eller sa pga amningen. Men jag är pa bättringsvägen.
Det är lustigt, för i Frankrike tittar de bara lite i halsen och skriver ut antibiotika. I Schweiz gör de ett prov för att se om man verkligen har bakterier. Sa numer gar jag till läkaren i Schweiz faktiskt. Dessutom är det mycket kortare väntetid. I Frankrike kan jag vänta 2.5 timme om jag inte har bokat tid, nu i morse väntade jag kanske 4 minuter innan en sköterska kom och tog tempen osv, och sedan nagra minuter till bara innan läkaren kom. Hur bra som helst!
Nej, nu ska jag hämta Miriam fran skolan!