Pilea: Men gud, 3 timmar osammanhängande sömn per natt kan man väl inte leva på?? Vaknar Max så mycket?
Madde: Men gud vad otäckt med att han skar sig så!! Och sådana sår som gör så ont, stackars lillkillen.
Helmysko att ni inte kan lista ut vad han skar sig på.
Zandra: Jo det stämmer nog säkert med tillväxtperiod för som sagt så verkar han växa mycket nu. Vad kul att ni hade det så mysigt på restaurangen! Det är ni värda och behövde nog verkligen. Bra att ni blev så nöjda med maten trots att ni "bara" åkte till Tierp.
Ain: Men jobbigt med Miriams arm! Gick allt bra på sjukhuset? Ni verkar ha haft en fullspäckad dag igår. Att gå på etiopisk restaurang med någon från Etiopien måste ju vara lite extra kul.
barbamamman: Perfekt att hitta fönster på Blocket! Sånt är så tråkigt att lägga pengar på! Vi skulle behöva några nya också. Ja det där med skit i present vet jag vad du menar. Selma har så otroligt mycket leksaker redan, mycket pga att min mamma kommit med leksaker hon köpt på loppis m.m så det har fort blivit mycket. *suck* Så vi ska ta och rensa ur en massa nån dag.
ämmah: Välkommen hit!
Vad tråkigt att du tappat kontakten med din vän. Har du ett barn eller flera?
Här har vi haft en lite strulig natt för en gångs skull, Arvid har vaknat flera gånger för att äta, plus att han har börjat gnälla så fort jag försökt lägga tillbaka honom i hans säng. Så jag är jätteirriterad idag som jag alltid blir av för lite sömn. Och jag skulle ta med Selma ut men efter alla förberedelser (hon ska välja kläder, borsta tänder, leka lite osv...) så ville hon INTE gå ut, så hon klättrar istället på väggarna här hemma. Det regnar och blåser här idag.
Vi funderar på att möblera om vardagsrummet då vi inte är helt nöjda med hur det är nu.