madde:missade ditt inlägg igår ser jag nu..gud så härligt att få en helt ny molooverall som är så dyra

. skönt at få kläder, har fått väldigt mycket av x-girl nu och det känns skönt att slippa köpa nytt. iofs har vi en del efter Noah, men de är lite "pojkiga" så att säga

. så tråkigt med öppna förskolan då..här är det mellan 0-5år, men jag har tur att det varit babyboom här i vårt lilla samhälle o att vi faktiskt var 4 stycken som fått barn i april och maj

.
x-girl: för min del funkar bara fetskrift om jag trycker ctrl B från början, men det funkar inte å skriva o sen markera o trycka på fetstil som det gått innan.
Linn använder bara napp när hon är trött eller i vagnen så hon är inte sån nappfantast som Noah är, men däremot tappade inte han ur nappen o kastade iväg den som Linn gör
barbamamma: ingen orsak alls, var bara kul

. hoppas du får ordentligt med tid att plugga idag istället!!
skönt att Agathon sov så bra inatt

.
men usch, jag lider så hemskt när jag hör vad de gör för Fredde, eller inte gör kanske är mer korrekt uttryckt!! han ska ju ha tydliga rutiner, samma lärare osv för att kunna få rätsida. märks bara på Dan att han blir så förvirrad av att ha ollika läkare varje gång som fixar hans medicin..hoppas verkligen de ggör något vettigt denna gång, men det verkar väl vara för mycket att hoppas på då. usch, jag tycker synd om honom, det känns inte som han får den hjälp han behöver!!
jag kan tycka att har man strumpor som man tar av sig så varför måste de då läggas på golvet?? de kan väl läggas i närmaste tvättkorg. det värsta är att ibland tar Noah efter såna där olater efter Dan för han tror att det ska vara på det viset

.
vi fick en jättebra natt kan jag säga. Linn vaknade först kl 4 o somnade om till 6.30

. Noah var väl helt okej, låg o sjöng ett tag i sängen innan han började vråla

. idag ska Dan iväg på möte om sin praktik, då får han veta hur upplägget blir...jag ska väl försöka baka lite eller göra sugarpaste som jag inte hann med igår, får se om orken finns idag då..ska väl också försöka få ordning på lägenheten igen