Ain- Ja det är helmysko det där med skärsåret på fingrarna .. Vilekn toppen trevlig dag du hade igår

Men vad tråkigt med armen på miriam, ja det är ju lätt att det händer när man leker som du säger med snurrar i armarna o sådant.. Vet att min brorsdotter älskade att bli snurrad så när hon var liten, jag försökte undvika att snurra henne så..
Zandra- Ja, man ser ju att det är skärsår också.. Det är det över 2 fingrar, ser ut som om han skulle kunna skurit sig på papper . Men det är omöjligt då det inte låg nått papper på golvet där han låg elr ens i närheten..Vad skönt att det gick bra o att Noah sov så pass länge fast han kom i sängen så tidigt

Låter som ni hade det riktigt mysigt ni 2 och att ni åt så gooood mat *avis*.. Får se när vi får unna oss något mysigt nästa gång, jag är sugen på middag o biomys efteråt.. Men det lär ju inte bli förns om några månader .. Vi kom också i säng super tidigt igår, jag gick o la mig 22 sedan hör jag att sambon kommer intassande 15 min efter mig, han brukar inte somna förns 1 på natten annars typ.. Han är verkligen en natt människa.. Inte en morgon människa överhuvudtaget.. Mysigt o gå till parken o leka.. Längtar tills Julius blir så stor så man kan göra det.. Nu är ju det ända han kan göra i parken att gunga om det finns sådan där riktig bebis gunga..
Usch här blir det bara för mig att sitta hemma idag, är så frukansvärt trött.. Inge bra att gå upp 4.30 på morgonen, och Julius är extremt gnällig så fort jag sätter ned han.. Så han är min lilla knäbebis idag

och jag känner varje dag efter tanden.. Snart är den uppe, jag ger det tills på Onsdag

visst är det normalt att dom blir lösa i magen när det är tänder på g va? tror mig ha hört det förut och han är helt toklös i magen och det har han inte varit sedan vi började med gröt