x-girl:nämen gud att han skrämde iväg dem, om de var påtända kunde de lika gärna kunnat haft vapen o skadat honom
.
ang termometer så har vi en rumptermometer som kan användas i munnen, men Noah har aldrig reagerat på att vi använt den i rumpan..
nja Noah är bestämd när det gäller vissa saker minsann, han tar inte på sig vilka kläder som helst, men så har vi ju inga kjolar eller klänningar till honom så pga av könsskillnaden har vi ju inte riktigt samma problem som ni har
. han har sin favorittröja som vi gömmer undan ibland när vi tvättat den för om han hade fått bestämma så hade han nog velat ha på sig den jämt. så ska han ha på sig kläderna i en viss ordning. puh, ibland blir man då svettig som förälder!! det där med tallrikar har varit så att vi kommit på att han anser sig inte vara liten längre så han ska ha samma som oss..så han är bestämd om en hel del han med
. han är också lite pedantisk så om han får en bulle med papper på så stör han sig extremt på detta så han måste alltid slänga pappret i papperskorgen innan han äter. idéer
barbamamma: men det är utifrån texten du ska analysera eller var det allmänt??. säger som vanligt att det är synd att man inte bor närmre för då hade man kunnat bolla idéer lättare!! vet inte hur jag ska hjälpa dig!! fast jag vill ju hemskt gärna.
stackars Alwin som är sjuk!!
Pilea: om du känner och orkar att bara ha ungarna på dagis 15t/v så lönar det sig rent ekonomiskt att vara hemma. men sen när Max blir lite äldre kanske du kan söka annat så du kan jobba lite fler timmar. du tänkte rätt ang ekonomin, visa fram budgeten för R så kommer han inte säga nå't
.
Ain: men oj vilken stor grabb du har
. oj en liten cysta, syns den mycket?? Linn dreglar hemskt o har handen i munnen hela tiden, men hon får inte såna där röda prickar som Noah jämt fick. bra att ni fått salva för det
.
idag blev det gjort egen sugarpaste. sen har vi smaksättningar hemma från vår godistillverkningssats så jag tänkte gräddkola kunde vara gott. tog en pyttetugga på den när den blev klar och my god, vilken sockerchock..fast den var god såklart!! det finns de som tar o gör ett helt tårtlock på 4-5 mm på det, det tänker då inte jag göra i första taget
. ska testa o göra lite figurer av det imorgon
.