pilea:men oj, grattis, va kul

. en sån peng kan inte vara dumt att få

. så härligt att du har massor av julklappspengar!!
ajaj det kan ju inte varit speciellt skönt att dra loss en hel tova så där

. förstår att du måste klippa en del då!!
jodå, Dan är glad såklart, men också orolig om det blir rätt jobb för honom. samtidigt tror jag han kommer till att kämpa nu när han äntligen kommit in på det här. min största fasa är att någon beter sig dumt eller fryser ut honom..både han o jag är såna som typiskt drar åt sig såna människor som tycker de kan tracka ner en..så jag hoppas innerligt det är en bra arbetsplats!!
är nog bäst att du håller koll sen vilken dag du får mensen för det ska du ha koll på vid cellprovtagningen. kanske dags att boka tid oxå

..min mens har kommit som en klocka sen jag fick Linn (har alltid varit oregelbunden hela livet annars), men jisses va hemsk den är istället

.
ja bråk är bara förnamnet här med o Noah bir tydligen väldigt hysterisk på dagis också, speciellt vid fruktstunden. han är hysterisk på mornarna för han behöver verkligen få i sig något fort då. vet inte om man borde kolla upp sån't heller, men det är jobbigt vid lunch precis som ni har det då...kul att ni är iväg hos farmor, skönt att slippa laga mat

.
puh vilken kväll, Linn ville ha en av Noah's leksaker o Noah gick o snodde den av henne hela tiden. hade henne i famnen och de drog båda i den. herregud, tycker det är lite väl tidigt att bråka om leksaker

.
känner mig så ledsen, har längtat i evigheter att få gå ut, men min kropp vill inte alls vara med på noterna..Dan ändrade våra planer pga mitt mående, jag hade inte så mycket att säga till om heller då han blir så orolig för mig

.så vi bokade bord på vår favoritrestaurang i Tierp istället för då kan jag komma hem i bättre tid om jag inte orkar sitta för länge. om vi åker till Uppsala så blir det sent hem oavsett för då går det ingen bra anslutning med bussen.. men men, det blir barnfritt o lugnt en stund så man borde väl inte klaga...