Ain: vilken härlig påsk ni har haft då, det där med chokladfestival lät ju verkligen kul, tur dock att jag inte bor där då . skönt att få avlastning med barn o få mat serverad, sån't är ju guld värt .
ang kikhosta så har jag själv haft det som barn och om någon ens skulle närma mig med det så skulle jag nog springa . okej, ni kunde ju knappast ha gjort något där ni stod då, men jag skulle iaf skippa middag tillsammans med de. konstant hosta i flera månader är något av det värsta jag har varit med om måste jag säga.
x-girl: så fint det blev i både Selmas och Arvids rum, diggar verkligen bil-lampan
vi hade en bra påskafton. dock lite jobbigt med fulla ungdomar på bussresan fram o tillbaks . man är van vid att det kan va lite fylla, men det var extremt så Dan ska ringa o klaga faktiskt. men själva båtresan var bra. hade iofs önskat att man haft koppel eller sele på Liann, ungen rymde ju titt som tätt o lekte bland annat kurra gömma i taxfree'n. herregud hon var verkligen superspeedad. maten var ju såklart helt suverän, så gott!! vi fuskade med två små grejer från dessertbordet, men annars överlevde vi påsken utan godisfrossa . är så skönt att både jag o Dan går på samma diet .
Linn har tjatat om att åka båt fler gånger, men det får man se om man orkar . med Noah gick det bra, han förstod inte förrän i slutet av båtresan att vi verkligen var på en båt . då gick vi ut på däck och man såg nästan hur han fick gelében där . sen var det ju mindre lyckat att de hade satt upp någon slags tapet som var havsmotiv på i hissen, men det var det enda som hände, annars var han lugn som en filbunke trots ny upplevelse och mycket folk på båten lite lustigt för vi trodde det skulle bli jobbigt med Noah, men det var Linn som var jobbigast att ha med sig.
sen har vi i princip bara packat grejer o fixat. jag är helt slut, så allergisk pga dammet som blivit med alla kartonger. kan knappt andas eller prata ibland så det är jobbigt nu. och mitt bäcken gör så ont . men bara några dagar kvar nu, jag längtar!!