Usch vad jag är dålig på att skriva, saknar er ju.
Men som sagt så är det fullt upp just nu, men nu äntligen är det inte så jättemycket kvar på renoveringen. Nu i helgen håller vi på och lägga golv, som ni kanske har sett i bloggen. Det går jättebra med körkortet, nu är de flesta lektionerna inbokade, plus halkan om knappt 1 månad!
Är lite nervös för den. Min lärare tror definitivt att jag kommer ha mitt körkort innan sommaren (vilket varit mitt mål).
Annars så suger barnen musten ur oss här hemma just nu, men det blir väl inte bättre av att det är så mycket saker överallt pga renoveringen, som barnen härjar med. Men vi börjar mer och mer fundera över nåt åt ADHD-hållet när det gäller Selma. Svårt att förklara, men hon är otroligt livlig, och många andra saker. T o m på förskolan frågade de oss om hon var "högt och lågt hemma också".
Och ja annat också, svårt att förklara.. Och sen bara hon pratar och pratar och pratar så det blöder ur öronen på en ibland.
Sen har jag känt mig lite ledsen för det känns som att de barnen som hon vill leka med på förskolan inte vill leka med henne ofta. T ex den tjejen som bor här på gatan. Hon säger ju ofta att hon inte "kan leka nu" trots att hon leker med en äldre kille som bor här på gatan. Men vi får väl höra vad förskolan säger när vi ska ha utvecklingssamtal längre fram, det är ju svårt att veta hur det är på förskolan, och hon kanske faktiskt har många kompisar där.
Zandra: Låter som en jättebra lägenhet du ska flytta till!
Vad kul att Noah utvecklats så mycket. Bildschema låter som en bra grej tycker jag, skulle jag kunna tänka mig att testa. Så skönt att du kom iväg till Fagersta, låter som du hade det toppen. Men usch för alla dessa papper och ansökningar du måste fylla i. Jadå, jag åt ju Citalopram 20 mg i ett halvår ungefär, och slutade nu vid årsskiftet tror jag det var. Meningen var att jag bara skulle minska till 10 mg enligt läkaren, och ta 20 mg vid PMS, men jag ville testa helt utan.
Barbamamman: Ja det är sjukt vad dyrt det är med glasögon hos optikern! Vilken prisskillnad. Vad kul att du fått sommarjobb! Var det där som du trivdes så mycket? Usch, lät lite jobbigt med praktiken på psyk.
När började ni misstänka ADHD på Fredde? Så skönt att Abbe får operera in rören nu snart.
Nej nu ska jag fortsätta lägga golv. ![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)