• 7 michelingodingar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite döttDrömmer så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här Solig

• Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
  • 7 michelingodingar

6barnsmamma: HA jo då det är nog typiskt karlar ang VABFoten i munnen
    Härligt att allt funkar så bra med Elsa
    öhhhh ja du ditt ex verkar ju lite speciell hur fasen känner sig grabben när pappan håller på  så där eg

Ain:jasså har ni arit i Sverige och hälsat på jobbigt med Benjamin,skönt att inget var fel så iaf!!

Usch här går sjukan runt och runt, har tappat räkningen men tror agge haft magsjuka 5 gånger nu sen har det kräkts både här och där ett par tre vändor och inatt har fredde och alexandra legat i magsjuka, freya har feber och är jättesvullen i halsen och när jag hämta abbe idag så är han med dålig och har feber. Går ju halsfluss som löpeld på förskolan här!!

annars går allt bra,skolan flyterpå ochjag harhaft ganska bra resultat på läxorna var provet i mag tarm kanalen som jag hade 6,5 fel men jag klarade mig iaf!!

Vi har fått en liten bebis i familjen med, en liten tös fick makens bror och hans tjej. Har inte träffat dom än pga alla sjuka barn här lite tråkigt!!

• Pompompurin

pompompurin heter jag numera.. Glittrax alltså 

• 6barnsmamman

Nu har jag fixat FB!!!! Bättre sent än aldrig....  

• 6barnsmamman

Hallååååå, det ekar här inne....Rynkar på näsan Var är ni alla? Har ni fullt upp eller är ni bara på FB..? Hur hittar jag er där....Om man får vara med förstås.....Flört

• Xgirl83

Här var det många namnbyten!

Tittar in här lite.. Skrev en annan dag, men inlägget försvann så jag orkade inte skriva om det.

Är hemma med barnen idag för Arvid hade feber igår. Just nu är det verkligen fullt upp för vår del, vi håller på och renoverar så att barnen ska få varsitt sovrum, så det är KAOS här hemma. Sen satsar jag verkligen på övnigskörningen nu, har börjat köra på trafikskola och utöver det så blir det privat övningskörning med brorsan eller Andreas några gånger per vecka.

6-barnsmamman: Nej det verkar ju helt tokigt med din sons pappa, kräva ersättning för den futtiga summan för sitt eget barn. Kul att allt går så bra med lilla Elsa.

Barbamamman: Men usch för alla magsjukor! Har det lugnat sig för er? Så kul att det går så bra i skolan, du verkar ju skitduktig! Kanske en sån utbildning hade varit nåt för mig, tror att det börjar en sådan i stan i höst. ååh, alltså jag hade med blivit helt vansinningt av en sådan kommentar som av din man "det är den tiden i månaden". För man kan inte nånsin vara arg på riktifgt??

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • 7 michelingodingar

6barnsmamman: inboxa mig ditt namn så ska jag skicka en vänförfrågan på fejjan

xgirl: usch nej,det är aldrig lugnt här  häromvckan fick vi till slut komma ner till VC med barnen, det visade sig att de 4 minsta hade just det jag trodde, nämligen halsfluss! så nu går dem på pencillin.

nää skitduktigvet jag inteom jag är men jag är väl inte sämst heller ja du kan ju  läsa lite om utbildningen. Jag ångrar inte ens sekund att jag togchansen och trivs verkligen så himla bra!!

Justnu ärdet 4 veckors LIA och jag har snart gått första veckan av 4 är ju på en vårdcentral och stortrivs där! Kanonbra tjejjer och jag får verkligen chansen att visa vad jag går för så nu tycker ena där att det känns som att de utnyttjar mig men vad fasen stå och glo bredvid har jag ingen lust med så jag fixar väl det som de andra läk.sekreterarna också gör med undantag för vissa moment där jag fortf könner mig så osäker så dår frågar jag hellre och fårhjälp än o riskera att det ska bli fel!!  Hoppas på sommarjobb där, dem söker folk så vemvet

• ReikiStar

Hej! :)
    Denna tråd verkar vara en bra grupp där man kan få skriva av sig precis vad man vill och hoppas det är okej om jag hoppar in här? :)

• 6barnsmamman

Reiki star: välkommen!!!!
    7michelingodingar: skickat meddelande till digFlört

• 7 michelingodingar

Reiki star: välkommen hit, bara att slänga sig in och prata om det du känner för Just nu är detganska lugnt i tråden men hoppas det blir lite fart snart igen

6barnsmamma: inboxat dig med  

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)