Jaha, n sover lillan igen så jag hinner skriva en kortis innan jag måste göra lite nytta
(mitt tangentbord vill inte skriva alla bokstäver, så ni får tolka lite...
) Vad skoj, n har nästan alla nya "namn"!!
7michelingodingar: fyyyyy för magsjka, hoppas alla kryat på sig n o att ni får vara friska n!!! Men vad tråkigt att ni inte kn dela lika när det måste vabas, är inte det där ett manligt syndrom att tro att det bara är mamman som ska ta vab?!!
Jätteviktigt att d kan hänga med i skolan j, blir dbbelt så jobbigt om man måste läsa ikapp hela tiden!
Lnaria: ja ja, jag ska skaffa FB
,vilken dag som helst... Är bara lite trög...!
Xgirl:vad otäckt att han körde i diket!! Men han skadade sig inte? Vi fick sambons bil inlöst för ett par år sen , o den såg inte alls så illa t, men dom räknar j på vad det kostar o laga o över en viss smma så blir det väl smidigare för dom o lösa in den. Men kolla rnt lite vad det kostar att köpa en likadan som ni hade på tex på blocket, så gjorde sambon o knde argmentera när dom ville lösa in den till för lågt pris.
Ain: marsvin
Här är allt bra annars, dagarna bara rllar på.... Har varitriktigt förkyld, men det börjar vända n tror jag, skönt. Lilla Elsa bara äter o sover
Fnkar bra med storasyster Ida oxå, hon vill gärna vara med o hålla o krama så ingen svartsjka än så länge.
N ska ni få höra nått tokigt!! På höstlovet åkte äldste sonen till sin pappa (för första gången sen sommaren) O för första gången sov han en hel vecka där (har sovit nån enstaka natt fört), förra gången övriga barn kom från sin pappa hade dom med sig ett papper som sklle skrivas på, från försäkringskassan. Han betalar j nderhåll, o n vill han ha tillbaka ersättning för den veckan som Kim var där... Och eftersom han är 18, så fick jag gå o förklara för honom vad han sklle skriva på o att pappa ville ha betalt för att han sovit där ...Skojigt värre... NOT!!!! Dagen efter hade Kim räknat t att det sklle bli drygt 200kr.... "Det blir väl inte att man åker dit så ofta" sa han med ett snett leende... Helknasigt!!! Hade vart skillnad om han kom ofta, då kan jag förstå det... Eller överreagerar jag?
Ha det bra alla!!!