7 michelingodingar: va duktig du är, grattis!! jag sa ju att du skulle fixa provet så jag är inte förvånad iaf
.
men wow vilken lön, klart du ska pressa om att få samma lön som där då
. gud, man skulle ha sån't yrke, vilken skillnad de skulle vara jämfört med pengarna man har nu
.
jaha så det finns en del fördelar med att vara överrörlig, det bådar ju gott
. det är väl mest mitt bäcken jag har problem med, oroar mig lite o undrar hur man ska lyckas få det stabilt igen...
6barnsmamman: jaha så du har tagit allergispruta?? hur fick du igenom det?? det skulle jag faktiskt kunna tänka mig göra. läste på nätet att man kan ta det om man är allergisk mot kvalster också o inte bara pollen så då vart jag intresserad
. men du måste ta mediciner förutom iaf??
jo jag klipper litegrann. började klippa min pappa o brorsor när jag var runt 12 år, sen har jag väl klippt några för skojs skull under årens lopp. min granne vart nöjd sist gång så jag skulle klippt henne idag, men hon valde nog att gå på bingo istället så det vart inställt idag. ska själv trimma mitt hår i helgen
. ja verkligen synd att vi inte bor närmre, det är ju så dyrt att gå till frissan o jag hade fixat det gratis. men hoppas du får litet bidrag av din mamma!!
jag håller med dig, allt är så ytligt på fejjan så jag längtade tillbaks hit nu
.
x-girl: jobbigt när man har lite mycket utbildningar att välja mellan, tur att jag bara själv har ett alternativ denna gång
.
blev som sagt inte någon klippning, men jag deppar inte ändå. gjorde förresten inte dinkelbullar utan det var ju dinkelmuffins. nyttiga sådana med banan o morot, mums
. så det blir desto mer för mig och min kompis att äta
. fast jag tyckte nästan de blev lite för söta för min smak när jag provsmakade fastän jag inte hade något socker i utan bara banan som sötning. märks att man blivit avvänjd med socker nu
. körde ett hårt gympass idag också så det känns skönt i kroppen.