• ReikiStar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hej! :)
    Denna tråd verkar vara en bra grupp där man kan få skriva av sig precis vad man vill och hoppas det är okej om jag hoppar in här? :)

• ReikiStar

Fy tusan.. Inatt kom magsjukan som en käftsmäll ;( Får inte ens behålla någon vätska i kroppen, allt kommer upp. Känns så där bra för hjärtat då jag har hjärtfel. Hoppas det ger med sig snart i alla fall och jag har en underbar sambo som pysslar om :)

• ReikiStar

Lunaria; Det är inte så att du kan ha EDS (ehlers danlos syndrom) vilket gör att man är överrörlig och har slapp bindväv. Sök på det! Jag har fått den diagnosen.. Ärftlig tyvärr.

• ReikiStar

Lunaria; När dom ställer den diagnosen är det vissa "krav" som ska stämma överens med det man har. Man behöver inte ha alla symptom. Men just nu lider jag inte så mycket av det då det gäller lederna, men det kommer väl med åren.. Tränar inget just nu då jag även har hjärtfel. Men innan gick jag på gym, spelade innebandy och fotboll. Man ska la bara tänka på att lederna kan hoppa ur och det sliter mer på våra kroppar om man tex kör ett rent gympass.

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)