hej! förlåt att jag varit borta, läser ju nu x-girl att du haft det så tråkigt, att ha magsjuka är ingen höjdare och jag vet hur det är att ha hemma barn i 2 dagar, det är verkligen bottennapp!!!
har haft så fullt upp denna vecka så jag har inte haft tid att sitta vid datorn så värst mycket. i måndags så var det flyttstädning o autismutbildning i 3 timmar. kl. 20.30 åkte barnens extrafarmor o hennes sambo iväg så det blev sen kväll. kl 21 vaknar Linn o gråter så hon fick kolla på Nalle Puh i en halvtimme så jag fick ingen egentid alls den dagen. på tisdagen blev Linn sjuk så hon var hemma. jag tog Noah till dagis. vet inte riktigt vad som var fel med Linn dock, men hon skulle bäras på hela tiden och sen somnade hon PÅ mig i soffan i 2,5 timmar o jag hade så jävla ont
. hon åt knappt nå't på hela dagen utan bara gnällde o ville bäras på. sen på onsdagen skulle jag o Dan till Uppsala på ett möte ang vårdbidraget. vi tog med oss skruttan då hon behövde en dag till att ta det lugnt fastän hon verkade kry i övrigt. vårdbidraget blir klart om 2-3 veckor iaf..hon på FK tog inte upp så värst mycket, bara lite info. efteråt gick vi o åt på Max, Linn ville bara äta pommes. gick sen o handlade lite grejer o åkte hem. på torsdagen lämnade jag en glad o pigg skrutta på dagis
. hon fick ett diadem på morgonen så hon vägrade ha mössa på sig för hon skulle "vaja fin" och visa upp sig för "chlott" (Charlotte, en fröken)
. sen hade vi sista utbildningsdagen på hab, ytterligare 3 timmar att sitta på en hård stol. efter det hämtade vi ungarna och då fick Linn öppna alla sina presenter. hon fick ju bl.a cykeln som hon sen då körde omkring med hela kvällen
.
I fredags skulle jag hämta ut nya allergitabletter, men insåg att min läkare bara hade skrivit ut ett enda paket åt mig
. så jag har mått jättedåligt o måste ringa vc imorgon. har så svårt att andas, är andfådd så fort jag är utanför dörren och så får jag allergiska utslag överallt pga saker jag äter. tål inte citrusfrukten, stenfrukter, äpple, päron, jordgubbar, räkor mm vad jag hittills har kommit på. fasiken va less jag är just nu
. har fått fixat lite i lägenheten, men jag vill ha ordning nu lixom
. min kropp vill dock inte samma sak som jag...
denna vecka blir det lite lugnare eftersom autismutbildningen är klar nu. känns faktiskt bra att ha gått den, nu förstår man sig på Noah's problem mycket mer, men även Dan. idag var jag över till Dan och han har väldiga problem med disk, städning och tvätt
. han har möte på fredag med hab och jag sa till honom att han måste få hjälp med denna biten, att han kan säga till de att prata med mig om inte annat. han har lixom inga rena tallrikar, bestick eller glas, utan han diskar de få saker som behövs till varje måltid så ni kan ju tänka er hur det ser ut
. och han har skurat en enda gång på 6 månader!! idag fick jag honom iaf till att köpa nya städartiklar så han kan städa ordentligt...inte för att det ger någon direkt garanti att han gör det, men sannolikheten är iaf större att han gör det
.