• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • Mondino

Nää.. är lite skillnad på trycket i tråden nuförtiden mot förr

Christian -93, Elina -94, Theo -07
  • strojes

Men vi borde försöka få ihop nån träff i vår tycker jag!
    Med eller utan barn... vore ju så kul att träffas igen.

• korfu08

JA tiden går fort, har nog inte träffat nån av er, men jag flyttade hit först 2006 och var altiv först 2008. Men är inne på famlijeliv sällan numera.

• BeccaGrodan

Inte mycket liv här men 4/6 flyttar vi iaf tillbaka till Sollentuna efter fyra år i Vallentuna!!! Underbart!

• any19877

Hej! Jag och min man bor i Sollentuna. Vi har flyttat gott inte få länge sedan och jag väntar tvillingar ;) har inga barn sedan tidigare men skulle vara roligt att tuffa andra mammor och umgås;)

• MrC
    strojes skrev 2012-03-04 18:32:36 följande:
    Hittade en gammal bild från en träff i september 2007:

Ser ut som Bögs Gård?
  • Mondino

Mr C: det har du helt rätt i! Tråden startades när vi var gravida/precis hade fått barn för att ha lite mammor att hänga med under mammaledigheten. Och det här var en av dom träffarna när vi lyckades få ihop i stort sett alla på samma gång...

Christian -93, Elina -94, Theo -07
  • SallyBlixten
    any19877 skrev 2012-04-20 17:40:31 följande:
    Hej! Jag och min man bor i Sollentuna. Vi har flyttat gott inte få länge sedan och jag väntar tvillingar ;) har inga barn sedan tidigare men skulle vara roligt att tuffa andra mammor och umgås;)
    Välkommen till Sollentuna!  Jag har inte varit med i den här tråden så länge men jag tittar in ibland. Har tre barn på 21, 19 och 5 år så för min del är det skolstart och jorden-runt-resor som gäller på barnfronten.

Jag har inte så bra koll på vad som gäller på Öppna förskolor, BVC och sådant för det ändras rätt ofta. Ställ frågor om du har några så kanske någon vet  
    Vi ärver inte jorden från våra föräldrar, vi lånar den av våra barn.
  • strojes

Är det någon som råkar ha en Naturkunskap A liggandes? Jag skulle vilja låna i så fall för att repetera lite innan jag ska läsa B-kursen till hösten.

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!