Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
GOD JUL!!
skydiver vilka söta lucior och tomtar. God fortsättning och hoppas att er jul varit bra och att ni fått lite vila och ledigt.
Alva gjorde ett nytt klassiskt uttalande när vi var till Sollentuna simhall i fredags.
Vi hade köpt hamburgare med bröd, strips, cola och på tallriken låg lite sallad, tomat och stora lökbitar.
Alva ville inte ha löken, så jag tog den.
Just som jag äter lite lök går en storbystad kvinna förbi vårt bord. Alva säger då högt till mig:
-Åh pappa, jag ser att du gillar STORA lökar!
Hon syfta på lökbitarna. Men den storbystade kvinnan tror jag tänkte nå annat för hon skrattade lite...
Tjo,
Nu är jag här igen, flytt under vår sommar hoppas vi verkligen den här gången :)
Kommer sakna mitt gym här i Vallentuna och kollar nu runt på träningsställen i Sollentuna. Någon som har koll på
Friskis i stinsen
Simhallen
Sats
För och nackdelar mottages tacksamt :)
Jag är en sollentunamamma som söker nya vänner
Hittade en gammal bild från en träff i september 2007:
Å herregud det va längesen Men så mysigt det va!!
Hehe oj va tiden går, va många vi va :) snart är jag förhoppningsvis Sollentunabo igen, men har juveler aldrig helt släppt den här tråden även om den inte direkt är så aktiv nu som den faktiskt va 2007 :)