Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Kul med lite nytt folk här inne! Då kanske det kan bli lite liv här igen
Jag bor i Viby med make och tre härliga tjejer: 7 år , och tvillingtjejerna som nu är 4 år.
:) vi bor i edsberg och jag är gravid med tvillingar ;) är i v 26
any: jobbar du fortfarande eller är du sjukskriven? Jag blev helt sjukskriven kring v25-26 någonstans.
Jag läser på högskolan och ska vara sjukskriven fr juni då kan jag inte jobba på mitt sommarjobb
När fick ni veta att det var två bebisar på g? Mår du bra eller har du mycket krämpor?
Vi fick vårt besked på rutinUL i v18 så det blev en rätt stor chock då. Ingen av oss hade ens tänkt åt det hållet, det fanns liksom inte på världskartan för oss.
Jag förstår precis hur ni mådde:) vi fick veta i v 7-8 pga jag blödde och trodde att jag hade fått missfall men det visade sig att det var två bebisar;) vi blev chockade såklart men samtidigt väldigt lyckliga. Jag kommer ihåg att jag skrattade under flera minuter och kunde i te ens lugna ner mig;)
När föddes dina tjejer? Är det två eller ettäggs ?
Är det bara bejbi prat här eller får man hänga på utan barn, men med sambo+ hund i sollentuna=D