• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • MrC
    Gossii skrev 2012-05-03 21:37:16 följande:
    Är det bara bejbi prat här eller får man hänga på utan barn, men med sambo+ hund i sollentuna=D
    Ungarna är inga bebisar längre. Min är 6 år och börjar skolan till hösten... :)
  • Gossii
    MrC skrev 2012-05-04 20:41:34 följande:
    Ungarna är inga bebisar längre. Min är 6 år och börjar skolan till hösten... :)
    haha ojdå :p Har inte läst igenom hela tråden, missade lite :P
  • strojes
    Gossii skrev 2012-05-04 20:57:36 följande:
    haha ojdå :p Har inte läst igenom hela tråden, missade lite :P
    Det är ganska blandat folk här inne. Finns de som har små barn och det finns de som har tonåringar. Här är alla välkomna.
  • Gossii
    strojes skrev 2012-05-04 22:57:52 följande:
    Det är ganska blandat folk här inne. Finns de som har små barn och det finns de som har tonåringar. Här är alla välkomna.
    Vad trevligt. såg att tråden hållt igång ett tag :P haft träffar å så?
  • J N

Tjena sollentunatjejer!
    Oj vad tiden går fort och är knappt inne på fl längre. Men mycket händer. Nu har Danilo blivit 13 veckor(igår) känns konstigt! Haha. Snart är det även sommarlov och efter sommaren börjar Nathalia 3an och Izadora 6års verksamhet! Och så är det sista året för Daniella på dagis! Mina tjejer har blivit så stora!

Annars rullar allting på. Full rulle kan man säga med stora barn som har överskottsenergi och en bebis på det. Och jag ska inte ljuga å säga att allt är på topp för herregud ibland känns det nästan som  man skulle behövas läggas in på psyket :p haha

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Danilo 2012♥
  • korfu08

Oj vad tiden gått sen jag var här, är nästan aldrig inne på familjeliv. Vi bor i edsberg, jag, min man och vår dotter som börjar sexårsverksamheten till hösten. Det har varit mycket med skolträffar och så, igår var de i skolan halva dagen med förskolan och hälsade på.

Tiden går fort, tänk redan så stor.

Det rullar annars på med jobb, dagis och allt annat.

• alvisen

Finns det nån härinne som bor i Sjöberg eller i närheten o har lust att kanske ta en promenad eller nåt ibland? :)
    Har en dotter på drygt 5 månader. Vore kul att träffa andra i närheten! :) 

• BeccaGrodan

Alvisen: vi flyttar till kärrdal om två veckor men mina killar är 4 och 5 år så blir inte så mycket promenerande längre, iaf inte med dem :)

• SallyBlixten
    Gossii skrev 2012-05-03 21:37:16 följande:
    Är det bara bejbi prat här eller får man hänga på utan barn, men med sambo+ hund i sollentuna=D
    Jag har två myndiga barn, en som snart börjar skolan och hund - går gärna gemensamma hundpromenader på dagtid
    Vi ärver inte jorden från våra föräldrar, vi lånar den av våra barn.
  • J N
    alvisen skrev 2012-05-18 15:32:04 följande:
    Finns det nån härinne som bor i Sjöberg eller i närheten o har lust att kanske ta en promenad eller nåt ibland? :)
    Har en dotter på drygt 5 månader. Vore kul att träffa andra i närheten! :) 
    Jag bor i edsberg men har en snart 4 månaders & tar gärna promenader! :)
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Danilo 2012♥
Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!