Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Tjena sollentunatjejer!
Oj vad tiden går fort och är knappt inne på fl längre. Men mycket händer. Nu har Danilo blivit 13 veckor(igår) känns konstigt! Haha. Snart är det även sommarlov och efter sommaren börjar Nathalia 3an och Izadora 6års verksamhet! Och så är det sista året för Daniella på dagis! Mina tjejer har blivit så stora!
Annars rullar allting på. Full rulle kan man säga med stora barn som har överskottsenergi och en bebis på det. Och jag ska inte ljuga å säga att allt är på topp för herregud ibland känns det nästan som man skulle behövas läggas in på psyket :p haha
Oj vad tiden gått sen jag var här, är nästan aldrig inne på familjeliv. Vi bor i edsberg, jag, min man och vår dotter som börjar sexårsverksamheten till hösten. Det har varit mycket med skolträffar och så, igår var de i skolan halva dagen med förskolan och hälsade på.
Tiden går fort, tänk redan så stor.
Det rullar annars på med jobb, dagis och allt annat.
Finns det nån härinne som bor i Sjöberg eller i närheten o har lust att kanske ta en promenad eller nåt ibland? :)
Har en dotter på drygt 5 månader. Vore kul att träffa andra i närheten! :)
Alvisen: vi flyttar till kärrdal om två veckor men mina killar är 4 och 5 år så blir inte så mycket promenerande längre, iaf inte med dem :)