Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ah vad roligt!:)
Vart bor ni nu då? Vi trivs väldigt bra här. 2 min till pendeln, 5 min till dagis, centrum runt hörnet.. Ja det är ju lätt att åka till stinsen eller barkaby om man behöver ngt som inte finns här :)
Vet ni något om vilket dagis barnen ska gå på?
Hallo brudar! Ett tag sen jag var inne ock skrev här men tiden bara flyger förbi!
Danilo blir 10 månader nu den 13e, Nathalia fyllde 9 i fredags, daniella fyller 5 nu den 20e och i januari blir izadora 7! Ja också b lir ju danilo 1 i februari :)
Såg att det disskuterats om klax förskolan. Jag har haft mina barn på både klossen och lyckeliten, och har massor att säga om den saken! Inga roliga grejer heller för den delen.
JN:
Jag har min dotter på Klax, när hade du dina barn där senast?
Vi slutade mars -11. Hemsk förskola, hemsk ledning hemsk personal!
Okej va trevligt :) jodå, vi trivs i edsberg. Men det känns väl smått som att det har blivit lite stökigare nuförtiden.. Men inte så farligt :) min dotter är född i januari och nästa kommer i april :)
MrC: då bor vi ganska nära! Vi bor några hus från ungdomshuset och just i sommar har det varit jättestökigt just däromkring. Dom åker fram och tillbaka på vägen med en Cross som låter förjävligt. Sen har dom tänt på nån container som började brinna där röken inte var alls särskilt hälsosam så brandkåren bad folk lämna platsen . Dom tände på fyrverkerier i en parkerad bil.. Brandkåren samt polisen har fått komma många gånger. Det är mer polishelikoptrar som cirkulerar häromkring än vad det varit förut.