• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • korfu08

Hej !

Har ni haft en bra sommar allihopa ? Vi har haft en bra sommar, vår dotter har börjat på sexårs, vad tiden går och vi har lite semester kvar och åker utomlands om ett par veckor en vecka, för sol och bad, det har vi inte blivit så bortkämda med denna sommar direkt.

• MrC

Hej!
    Jag har flyttat från Sollentuna och bor numera i Huddinge, men jag har kvar lägenheten i Sollentuna. Träffade en ny kvinna och vi provar bo sambo i hennes trea.

Min dotter börjar 1'an snart, hon säger att hon är jätterädd. Men jag tror bara att hon är lite nervös. Hennes storasyster och storebror "eldar på" ganska bra också, har jag en känsla av. Det kommer nog att gå bra. De är 6 flickor och 6 pojkar i klassen, lagom stor tycker jag :)

• strojes

Välkommen MamasTvåSmå! Vart i Sollentuna går flytten?
    Jag bor i Viby med man och tre tjejer födda februari 2005, november 2007 och november 2007.

• MammasTvåSmå
    strojes skrev 2012-09-01 17:09:39 följande:
    Välkommen MamasTvåSmå! Vart i Sollentuna går flytten?
    Jag bor i Viby med man och tre tjejer födda februari 2005, november 2007 och november 2007.
    Tack

Tureberg hamnar vi i! Mina tjejer är födda i juli 2009 och december 2011
  • LängtanEfterLitenTill

Hej!

Satt och googla lite smått på Klax förskola Lyckelitens rykte.. och kom in på er tråd.. ser att ni inte skriver så ofta.. är ni fortfarande aktiva ? :)  

• MammasTvåSmå
    LängtanEfterLitenTill skrev 2012-10-11 20:14:03 följande:
    Hej!

Satt och googla lite smått på Klax förskola Lyckelitens rykte.. och kom in på er tråd.. ser att ni inte skriver så ofta.. är ni fortfarande aktiva ? :)  
    Den står mina i kö till Men vill helst ha klossen eftersom den är närmare
  • BeccaGrodan

Vi är nog inte det tyvärr men ibland skrivs det :) va lite mer aktivt för några år sedan då många här va föräldralediga samtidigt :)

Men välkommen hit, vem är du? :)

Själv bor jag i kärrdal med make och 2 söner (5 resp 4 år) och en liten i magen, dock väldigt tidigt ännu, är beräknad i maj :)

• LängtanEfterLitenTill
    BeccaGrodan skrev 2012-10-11 20:18:47 följande:
    Vi är nog inte det tyvärr men ibland skrivs det :) va lite mer aktivt för några år sedan då många här va föräldralediga samtidigt :)

Men välkommen hit, vem är du? :)

Själv bor jag i kärrdal med make och 2 söner (5 resp 4 år) och en liten i magen, dock väldigt tidigt ännu, är beräknad i maj :)
    Okok, va trist.. verkade trevligt med flera mammor i sollentuna :)

Jag bor i Edsberg med sambo, dotter på snart 3 år och en liten i magen :) också rätt så tidigt, beräknad i april :)
    Hur gammal är du? :) 
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 20:16:47 följande:
    Den står mina i kö till Men vill helst ha klossen eftersom den är närmare
    okej! :) hur gamla är dina två och vart bor ni? :) Min dotter går på lyckeliten.. 
Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!