• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • MammasTvåSmå
    LängtanEfterLitenTill skrev 2012-10-11 21:15:55 följande:
    okej! :) hur gamla är dina två och vart bor ni? :) Min dotter går på lyckeliten.. 
    Än så länge bor vi i vällingby, men vi flyttar till sollentuna i mars Min äldsta är tre år och den lilla är nio månader.
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:17:41 följande:
    Än så länge bor vi i vällingby, men vi flyttar till sollentuna i mars Min äldsta är tre år och den lilla är nio månader.
    Okej, spännande! =) hur kommer det sig att ni flyttar till Sollentuna då? bott här tidigare ? vart till Sollentuna :) Min dotter blir 3 i januari :)
  • MammasTvåSmå
    LängtanEfterLitenTill skrev 2012-10-11 21:19:26 följande:
    Okej, spännande! =) hur kommer det sig att ni flyttar till Sollentuna då? bott här tidigare ? vart till Sollentuna :) Min dotter blir 3 i januari :)
    Tureberg Nja jag vet inte, bara blev så! Vi kände att vi behövde en nystart och så föll vi för området
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:20:59 följande:
    Tureberg Nja jag vet inte, bara blev så! Vi kände att vi behövde en nystart och så föll vi för området
    Ja Sollentuna är trevligt :) själv är jag uppvuxen här! Tyvärr så har Klax förskolan inte det bästa ryktet :( Är med i föräldrarådet och försöker komma underfund till varför.. 
  • BeccaGrodan

Längtan: såg att du är uppvuxen i sollentuna, är jag oxo i edsviken :) fast nu är ju jag nästan 10 år äldre än dig men ändå ;)

• MammasTvåSmå
    LängtanEfterLitenTill skrev 2012-10-11 21:27:06 följande:
    Ja Sollentuna är trevligt :) själv är jag uppvuxen här! Tyvärr så har Klax förskolan inte det bästa ryktet :( Är med i föräldrarådet och försöker komma underfund till varför.. 
    Oj, det har inte jag hört något om, jag har bara hört positivt!
  • LängtanEfterLitenTill
    BeccaGrodan skrev 2012-10-11 21:32:57 följande:
    Längtan: såg att du är uppvuxen i sollentuna, är jag oxo i edsviken :) fast nu är ju jag nästan 10 år äldre än dig men ändå ;)
    Har alltid umgåtts med äldre ;) du ser bekant ut, men vad vet jag :) tror nog inte vi träffats.. Min syster är 11 år äldre än mig :) Jag är uppvuxen i viby och rotebro :)
Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!