• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • MrC
    J N skrev 2012-05-31 10:38:27 följande:
    Jag bor i edsberg men har en snart 4 månaders & tar gärna promenader! :)
    Jag bor också i Edsberg. Ser att du har barn som är i lagom lekas ålder får min dotter (6 år). Hon har nästan inga lekkompisar här, för hon är så sällan hos mig. Vi kanske kan ses när hon är här i juni/juli?
  • J N
    MrC skrev 2012-05-31 20:39:12 följande:
    Jag bor också i Edsberg. Ser att du har barn som är i lagom lekas ålder får min dotter (6 år). Hon har nästan inga lekkompisar här, för hon är så sällan hos mig. Vi kanske kan ses när hon är här i juni/juli?
    Absolut! Skulle nog vara kul! Hur gammal är hon?
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Danilo 2012♥
  • MrC
    J N skrev 2012-06-01 07:29:31 följande:
    Absolut! Skulle nog vara kul! Hur gammal är hon?
    6 år skrev jag väl? Hon är född i slutet av oktober 2005.
  • korfu08

Jag bor också i Edsberg och har en dotter på 6 år, som börjar sexårs i höst.

Vad tiden gått fort, tycker inte det var längesen hon var bebis.

Nu börjar hon sexårs till hösten.

• strojes

Håller med korfu08, min äldsta börjar 1:a klass till hösten... det var ju nyss jag gick barnvagnspromenader med henne när hon skulle sova middag (hon vägrade sova inne i sin säng så det var promenader som gällde typ varje dag...).

• BeccaGrodan

Nuuu är vi åter Sollentunabor och det känns underbart, sitter här bland väldigt mycket kartonger och funderar över vart man ska börja :)

• strojes

Välkommen tillbaka BeccaGrodan!! Då kanske vi får se lite mer av dig här inne framöver? Glad 
    Var ni ska börja...längst in, längst ner i högarna förståss för det är ju där det man behöver alltid ligger....Flört

• Mondino

Tjena Sollentunagänget!!
    Tiden går fort,det kan man skriva under på!! Och välkommen tillbaka Becca!! Once Sollentuna, always Sollentuna
    Här promeneras det inte heller längre med några smått, min minst fyller 5 om ett par veckor och och den äldsta tog studenten i tisdags, och skrev på anställningspapper i onsdags, så nu kan man andas ut gällande första barnet.. just two to go   

Christian -93, Elina -94, Theo -07
  • korfu08

Grattis då Mondino, till att han fått anställning och studenten.
    Kul för honom och skönt att få jobb direkt.

Jag hoppas att sommaren kommer snart. Men har haft lite semester, varit en tripp med familjen till Göteborg och då var vi förstås på Liseberg.

Kul tyckte dottern.

Välkommen tillbaks Beccagrodan till Sollentuna igen.

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!