Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Jag bor också i Edsberg och har en dotter på 6 år, som börjar sexårs i höst.
Vad tiden gått fort, tycker inte det var längesen hon var bebis.
Nu börjar hon sexårs till hösten.
Håller med korfu08, min äldsta börjar 1:a klass till hösten... det var ju nyss jag gick barnvagnspromenader med henne när hon skulle sova middag (hon vägrade sova inne i sin säng så det var promenader som gällde typ varje dag...).
Nuuu är vi åter Sollentunabor och det känns underbart, sitter här bland väldigt mycket kartonger och funderar över vart man ska börja :)
Välkommen tillbaka BeccaGrodan!! Då kanske vi får se lite mer av dig här inne framöver?
Var ni ska börja...längst in, längst ner i högarna förståss för det är ju där det man behöver alltid ligger....
Tjena Sollentunagänget!!
Tiden går fort,det kan man skriva under på!! Och välkommen tillbaka Becca!! Once Sollentuna, always Sollentuna
Här promeneras det inte heller längre med några smått, min minst fyller 5 om ett par veckor och och den äldsta tog studenten i tisdags, och skrev på anställningspapper i onsdags, så nu kan man andas ut gällande första barnet.. just two to go
Grattis då Mondino, till att han fått anställning och studenten.
Kul för honom och skönt att få jobb direkt.
Jag hoppas att sommaren kommer snart. Men har haft lite semester, varit en tripp med familjen till Göteborg och då var vi förstås på Liseberg.
Kul tyckte dottern.
Välkommen tillbaks Beccagrodan till Sollentuna igen.
Önskar er alla en glad midsommar