Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Just det, MumCC, jag har sett färdiga mallar på Barnens Hus som man kan ha när man bjuder in till kalas. Finns i flera färger också. Och det mesta är ifyllt redan, man behöver bara komplettera med gästernas namn och så plats och datum och tid, förstås. Gärna sluttid också, så att de inte stannar för länge.
hahah.. Jaha!! Det är bara kvinnliga brand"män" idag! Nä då får det va ;)
Jag har förandlat till mig en shoppingtur på egen hand i Stinsen nu när dom öppnar. I LOOOVE egen tid som kombineras med shopping. Hoppas det finns nåt skoj att shoppa bar
Sen ska Christian spela match kl 3 och Theo har tjatat sen han slog upp sina blå att han ska gå hockey!
Välkommen Ninnnna: Töjnan-mamma här med 3 ungar i väldigt skiftande åldrar, en sambo och en katt boendes i radhus.
Ja här har Johanna lekt med en dagiskompis och de var först ute, sen blev vi hembjudna till dem och Johanna blev tokig i hennes pippihus och trumset, det sistnämnda väntar jag med tills hon fyller år i så fall och det förstnämnda får vi nog hoppa, skall göra om hennes rum och då blir det saker till det och sen vill hon ha en massa saker till barbie och lego, så då får hon välja lilla tösen. Hon har ju en massa med pippi redan.
Så det har varit full rulle idag och min stackars kropp mår pyton av all medicin, den orkar knappt bära upp mig, orkar nästan ingenting. Vill börja träna igen, men det står nog skrivet i stjärnorna när jag kan det.
I morgon är det kör och jag måste ta mig till kören, behöver det om inte annat. Och hoppas bli frisk snart, min önskejulklapp.
"kungliga navelfest", det låter det, Camabo!!! Tror ni att dem kommer helt säkert om jag skriver så???!!!
Branstation med åktur i brandbil och gympa, då är det bra helg! Fast det bäst med uiren till brandstationen var ju såklart att de fick godis "-fast det inte är lördag!" Det deklarerade Clara för alla hon träffade efter att hon hittat gömman med godis i ambulansen!
Tur att de har rätt fokus...
Men vilken kul tråd!
Jag har nyligen vandrat över till FL och är nybörjare på det mesta härinne. Upptäckte precis denna tråd och vill gärna komma med i detta gäng.
Jag har både tonåringar och en liten sladd som snart fyller fyra år. Vi bor nära centrum och är givetvis väldigt trevliga .
välkommen. vi är störtroliga här inne. och allvarliga när det behövs också. häng på det bara. nu måste jag gå o snyta bebis.
Hahaha!! Camabo, du är ju för rolig!!
Jo, vi har redan bestämt att vi satsar dom stora pengarna på Theo. Vill Christian till NHL får han fixa det på egen hand (så går det när man inte visar framfötterna i tid) .
Välkommen Lova med tres!!! Här är vi som sagt tokiga och allvarliga om vartannat!! Läste din presentation och vi har ganska lika "läge"
Kan avslöja att min shoppingtur föll otroligt väl ut (förutom för plånboken) Nu har jag ekiperat mig för hela hösten/vintern både till fest och jobb! Very nice!!
Och kvällen avslutades med vinst för grabbarna i derbyt Väsby-Sollentuna, så det var fjäder i hatten!!
Och så är det måndag igen!! Men innan man hinner blinka så är det ju fredag igen :)
Välkommen hit, man Thomas, dotter Johanna född 06 och jag, född 75. Ja det är inte lätt detta med NHL; Mondino, stackars Christian, han får ju dra lasset själv, utan draghjälp till NHL.
Själv en vanlig måndag, vill också gå på shoppingrunda, men jag har inte haft tid idag. Kul att du hitta så mycket Mondino.
Jag skall sova nu efter en rolig körkväll, utom för min stackars röst, men nu skiter jag i förkylningen. Den har blivit lite bättre och den dör väl snart, eftersom jag retas med den genom att sjunga.
Godnatt
Tur att jag inte har jobb idag för ujjjj vad jag var trött igår efter jobbet. En tuff dag med mycket tunga lyft och mååååånga timmar, började 06.30 och vi var inte klara förrän 18.30 pust.
Tider för Svartmyrans klädbytardagar: fredag 24/9 10-13, lördag 25/9 10-14, söndag 26/9 12-14. På söndagen är det 50% på allt.
I em ska småtjejerna kolla synen på Danderyd och ikväll ska jag på föräldramöte hos dagmammorna. På torsdag ska Malin till logopeden. På lördag ska jag försöka hinna till svartmyran och på em har Malin kalas. Och på söndag ska vi fira min farfar som fyller 85 (!) imorgon. Pust... Varför måste allt hända samma vecka....? Man ska ju helst hinna jobba lite också...