Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?
Jaha så var det tisdag, har verkligen ont i nacken, tror att semester nästa torsdag och ett par dagar framåt gör gott, har bokslutsvecka, så man stressar mer än vanligt.
Nu är det höst, och Johanna sa i morse, varför är det mörkt ute när det är höst ? Ja fyra år vill man ha svar på allt.
De har fotat sig på dagis idag, blir kul att se korten sen.
Jag har en stilla undran... är det fler än jag som är hemma på fredagar? Min Hugo fyllde fyra för några veckor sedan och det börjar ju bli ovanligt men man kan ju alltid hoppas
Lova med tre, jag är inte hemma nån mer dag än lördag och söndag, men det är nog inte helt ovanligt.
Just nu är det bokslutsvecka. Johanna hade en kväll då absolut inte nåt var bra, och så skulle vi välja kläder och hon ville bara ha klänning, och strumpor. Hon är så envis så man blir tokig i bland och har en vilja av stål.
Är sliten och trött och ser fram emot semestern nästa vecka faktiskt, jobbar mån-ons, sen är jag ledig t om tisdag veckan efter. Det behövs verkligen.
Hemkommen från Rotebrokyrkan nyss. Har lämnat in kläder till klädbytardagarna där och fyndat lite grejer också. På söndag morgon blir det Runan kl 9 och därefter mer jobb i rotebrokyrkan med att sortera osålda kläder.
På lördag ska vi till Strängnäs och gå på marknad och hälsa på tjejernas kusiner. 5 barn mellan 6 och 3 år, alla tjejer så det lär bli full fart.
Kul!
Camabo --> Jag hittar gärna på något. I morgon hade jag funderingar på att gå till simhallen. Själv är jag inte alls någon "plask och lek- typ, fryser mest... Men min Hugo har ju kul och själv går jag runt som en stork (med T-shirt )i barnpoolen för att inte frysa ihjäl Brukar ta med fika och ha mys vid poolkanten.
Jag grunnar också på om det är dags att göra ärenden i Stinsen, men med en fyraåring är det svårt att vara social med andra i ett köpcentrum - får han tråkigt så hittar han på egna lekar och de är inte alltid kompatibla med affärsinnehavarnas önskemål. *fniss*.
Hur gammalt är ditt barn? Om de är något så när jämnåriga kan de ju härja på gröna matten.
Siljelin --> Om du är tillgänglig så är det bara roligt att vara flera!
Lova med tre: Har du provat barnpassningen på Stinsen? Kostar visserligen pengar men ungarna har superkul därinne! Det första min 5 åring säger när vi ska till Stinsen är att hon vill vara i barnpassningen och åka kana i bollhavet! Och nu är det bara två månader kvar tills vi kan lämna in alla våra tre tjejer där när vi handlar! Två timmar barnfritt i ett köpcentrum är ju guld!
Camabo, idag var Johanna på bättre humör, tror hon också behöver ledigt och det skall hon få. Hon skall vara ledig étt par dagar till, och vara ute på Ingarö på landet hos min låtsaspappa som är ledig ett par dagar så hon får extra ledigt.
Skydiver, hade inte nån aning om att det fanns sån barnpassning i Stinsen då skall jag lämna Johanna där, för hon är ju fyra år, och hon kommer att älska det. Så kan man få gå själv i affärer. var ligger det bollhavet ? Jag har aldrig sett nåt.
Tack Skydiver.
Idag har jag jobbat med en massa nytt kul, och känner att man sakta men säkert börjar komma in i jobbet mer och mer. En lugn helg väntar. Skönt. En kompis till Johanna skall komma hit och leka och sen på söndag får vi besök och vi behöver städa och fixa lite hemma tror jag, så det är skönt att få ha en lugn helg.