• Armino

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Ooo! Det här är den 13:e tråden. Nån som tror att den kommer att drabbas av virus och andra olyckor?

♥ Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli! ♥
  • Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
  • LadyN72

Har någon av er en bugaboo till salu med stora hjul fram? Sittdel...Maila mig i såna fall!

• strojes

Välkommen ninnnna!

Jag bor i hus i Viby tillsammans med make och tre härliga tjejer (05:a, 07:a och 07:a). Har bott här i drygt fyra år och trivs kanon med skogen inpå knuten.

Fråga politikerna Valet 2010 www.familjeliv.se/Val2010/
  • strojes

Var det någon här som efterfrågade en tvillingvagn för ett tag sedan? Finns intresset kvar? I så fall har jag ett tips, maila mig.

Fråga politikerna Valet 2010 www.familjeliv.se/Val2010/
  • korfu08

MUMCC ja, vi tänker göra provrörsbefruktning nästa sommar, deras tips är att ta den period jag har lugnast på jobbet, vilket är sommar och höst, så efter vår greklandsresa eller om de har semester, när de öppnar igen då.

Man är mer nervarvad på sommaren. Innan vårt möte där i november måste jag ta prover först och de måste visa bra, för att vi skall få göra nån provrörsbefruktning över huvudtaget.

Är bättre från min förkylning idag.

Välkommen du nya sollentunamamma, jag bor i Edsberg med min man och vår dotter, nu fyra år.
    I morgon var det barndans igen och sen fira min mamma som fyllt år och sen på söndag är det lek med dagisbästisen,så vi hoppar över brandstationen denna gång. Får bli nån annan gång. Jag vill ha lite lugn och ro också då det är helg. Har haft en rätt bra fredag och det verkar som om företaget jag är på nu, vill behålla mig, avstämningsmöte blir det i slutet på september.

Sedan har vi nu bestämt oss för att göra om Johannas rum, så vi skall köpa tapeter i oktober och sen skall nån duktig person sätta upp dem och sen lite nya möbler, det mesta har hon vuxit ur, det blir storrensning av saker i hennes rum då. Skönt att få det gjort.

• Siljelin

Verkar som om vi ses både på gympan och på brandstationen då MumCC. Då kanske vi kan samåka vidare till festen med Daniel och Victoria efteråt. Du har väl inget emot om jag hakar va?

• Armino
    Siljelin --> Det är klart att vi får följa med på fest! Vi i tråden ställer ju alltid upp för varandra vet du väl Flört Jag tror att vi lugnt kan gå ut med en öppen inbjudan till alla om att det är fritt fram att komma med på MUMs kungliga navelfest Skål
    Armica 2007 och Nova 2009 - Bättre kan det inte bli!
  • korfu08

Det vore trevligt att följa med MUMCC på kungliga festen,klart vi får följa med. Vi har varit på barndans och varit hos min mamma idag och grattat henne i efterskott och det verkar som om Johanna skall leka med sin kompis i morgon. Och har skissat på hur Johannas rum blir efter ombyggnaden. En ny bokhylla är det enda vi hoppar, den hon har får hänga med tills hon börjar skolan och garderoben är helt ok. Men ett skrivbord blir det, hon som älskar att rita.

Är trött av pencillinet och hoppas få en lång sovmorgon i morgon bitti.

• Siljelin

Äsch, är det navelsträngstema på festen, det missade jag. Då kommer jag nog inte. Kunde ni inte hittat på något roligare? Texmex? Maskerad?

• Siljelin

Förresten, när jag läste igenom nu såg jag att jag missat en hel sida läsning innan jag skrev. Har hänt mig rätt ofta, jag läser liksom näst sista sidan och sedan kommenterar jag och sedan upptäcker jag att det blivit en hel sida till och jag är helt off topic. Så nu ser jag ju att vi blir många på brandstationsdejten :o) Ingela och Mum, jag hörde att de bara har kvinnliga brandmän när det är barnvisning så ni kan stanna hemma om ni vill.

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!