• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-14 21:56:07 följande:
    Ja jag tycker absolut det iaf! Och jag har minskat 7 cm i midjan sedan jag började träna det för 6 veckor sedan så.....
    jakeline skrev 2010-06-14 21:45:53 följande:
    basic är det då man lär sig stegen? tittade lite på den idag, men det kändes som om det gick för långsamt.

jag tycker det.
    Ja det är det.. hehe, nej man blir inte lika svettig iaf Du är varmt välkommen
    jag ska köra i morrn igen i alla fall. Får se vad det blir.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-14 21:58:37 följande:
    jag ska köra i morrn igen i alla fall. Får se vad det blir.
    Jag ska träna det i grupp för första gången imorgon Lovar att berätta hur det gick o hur det var
  • Trolltoka
    MiAmore skrev 2010-06-14 21:56:07 följande:
    Ja jag tycker absolut det iaf! Och jag har minskat 7 cm i midjan sedan jag började träna det för 6 veckor sedan så.....
    Wow! Det var INTE illa! Har länge varit sugen på att testa Zumba, men har som aldrig haft nå tillfälle till det (och inte haft råd att köpa skivorna heller ännu). Men det verkar jättekul!
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 28+1 13/3-07♥Hugo 40+6 29/1-10*~*
  • Sommaräng

Va kul! jag har beställt skivorna och väntar spänt på att de ska komma nu =) Har gått på pass tidigare och det är ju SÅ kul! Men det är lite svårt att komma iväg så jag tänkte testa hemma istället =)

• Trolltoka

Har fått låna skivor. Har påbörjat att beta av genomgången. Fy rackarns så knepigt! Hur lång tid tog det innan ni andra fick in alla rörelser?

• Sunkiissed
    Trolltoka skrev 2010-06-15 12:56:35 följande:
    Har fått låna skivor. Har påbörjat att beta av genomgången. Fy rackarns så knepigt! Hur lång tid tog det innan ni andra fick in alla rörelser?
    För mig tog det inte alls lång tid.

Men har dansat sen jag var 6 år & har även gått på mycket friskis&stvettis. Även tränat olika gympapass på gymmet som har innehållit mycket steg & så.

Har ett par kompisar som tyckt det varit jättesvårt, testa att köra den som har hantlarna med, den har inte lika mkt steg & jag tycker iallafall den är lättare
  • Trolltoka
    SandraLindholm skrev 2010-06-15 13:51:05 följande:
    För mig tog det inte alls lång tid.

Men har dansat sen jag var 6 år & har även gått på mycket friskis&stvettis. Även tränat olika gympapass på gymmet som har innehållit mycket steg & så.

Har ett par kompisar som tyckt det varit jättesvårt, testa att köra den som har hantlarna med, den har inte lika mkt steg & jag tycker iallafall den är lättare
    Okej..
    Upptäckte att jag varken har kondition eller kordination.. Tror jag ska köra basicdelen nu i början tills det sitter innan jag går över till 20min-express...
  • Chokladpinglan

Jag vill prova på men inte kommit till skott med det.. vill gå på aktivhälsocenter i finspång

Mamma till Kewin 1/6-09
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt