• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • bara lilla jag

vad kostar zumba att köpa?

• Sunkiissed
    bara lilla jag skrev 2010-06-15 14:46:59 följande:
    vad kostar zumba att köpa?
    Jag fick något som kostade runt 1000kr+200frakt, då fick jag en massa cd skivor + ett par extra hantlar så jag slipper köra själv om någon så snällt vill stå & göra detta med mig
  • MiAmore

Vad kul att vi blivet ett litet gäng. *gillar*
    För min del tog det inte så lång tid att komma in i o lära mig stegen sas. Har också tränat rätt mkt på Friskis, plus dansat square dance i några år. Men visst är vissa "rörelser" lite knepigare. *ler* Om 1½h ska jag prova på det i grupp för första gången. Ska bli spännande o kul

• Sunkiissed
    MiAmore skrev 2010-06-15 21:49:57 följande:
    Första zumba passet i grupp avklarat. Det gick bra och var jätte roligt Imorgon är det "zumba paus", men på torsd är det dags igen! (hemma)
    Måste väl ha varit roligare att göra det i grupp?

Jag tränade en gång här hemma med min mamma & då kände jag mig mer motiverad på att göra alla steg rätt, att ta ut mig mer i rörelserna osv.

Blir absolut mer motiverad i grupp än att stå själv!
  • jakeline

Jag körde sculpt and tone igår, men använde inte hantlarna... Det var svårt nog ändå :P Men det var kul, och inte så jobbigt som jag hade befarat. Känns i kroppen idag att jag rörde på mig igår. :)

vad roligt att vi blivit fler!

personligen hatar jag att träna i grupp, gillar inte att folk ser hur kass jag är.

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • örebromupp
    anneh skrev 2010-06-16 13:14:30 följande:
    nada, jag laddade ner Drömmer
    Vart i från? jag vill oxå Zumba
    Varför allt detta tjafs? Se det som ett tillfälle att öka förståelse och tolerans
  • Trolltoka
    örebromupp skrev 2010-06-16 14:32:26 följande:
    Vart i från? jag vill oxå Zumba
    Varför allt detta tjafs? Se det som ett tillfälle att öka förståelse och tolerans
    googla
    trolltoka.blogg.se *~*Novah 28+1 13/3-07♥Hugo 40+6 29/1-10*~*
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt