• MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Tänkte att det kunde vara kul att starta en "pepp tråd" för oss som försöker gå ner i vikt genom att träna Zumba fitness. Själv tränar jag zumba hemma var annan dag. 20 min-1h beroende på ork och tid. Har ännu så länge minskat 7 cm i midjan på 6 v. På vågen har det tyvärr inte hänt så mycket ännu, men det kommer väl det med

Någon som hänger med?

Come on! Lets ZUMBA! Solig

• Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
  • saraA88
    MiAmore skrev 2010-08-06 08:37:47 följande:
    Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga Men zumban där emot, den ska jag tvärtom försöka vara riktigt aktiv med, from nu. *ler*
    då är vi två, trodde oxå att jag verkligen var gravid denna månad då jag fick svagt plus. men sen gick jag till gyn där testet blev negativt. visst är det jobbigt att läsa andras symtom, jag försökte oxå att inte va här., men det gick inte så bra =(
  • MiAmore
    saraA88 skrev 2010-08-06 08:46:39 följande:
    då är vi två, trodde oxå att jag verkligen var gravid denna månad då jag fick svagt plus. men sen gick jag till gyn där testet blev negativt. visst är det jobbigt att läsa andras symtom, jag försökte oxå att inte va här., men det gick inte så bra =(
    Jag hade väl egentligen inte förväntat mig att det skulle ha lyckats denna månaden. Dels så försökte vi inte så aktivt, hade bara sex på själva äl dagen (vilket skulle ha räckt med massa tur..) och dels så tog det ett helt år innan jag blev gravid med sonen, så hade inte precis förväntat mig att det skulle ta sig på första försöket.

Nu ska vi inte försöka aktivt förens vi varit i Spanien första veckan i okt, så nu ska jag ist sikta på att komma igång med zumban igen, och verkligen försöka förlora några kilon innan vi sätter igång aktivt igen med syskonverkstaden
  • saraA88

märkte igår att jag har gått ner 8 kilo typ, utan att göra något :S elelr jo vi har köpt en valp som jag måste gå ut me ofta. kanske är därför :D

• Puchiko

hej miamore Kör zumba i grupp som du vet, min sommarkurs är slut på torsdag men snart börjar vinterschemat på gymmet och de har zumba där oxå

• jakeline
    Mrs Suz skrev 2010-08-05 18:27:28 följande:
    4 cm! Wow! Hur lång tid tog det för dig? Kör du varje dag?
    drygt en månad, har försökt köra minst 3 dagar i veckan, helst oftare. Varvar med lite Wii fit+ också.

Men nu har jag varit lat i två veckor. mensen kom igår så man känner sig så där måttligt motiverad och mest deppig. Nya tag helt enkelt, men det blri allt svårare att ladda om.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Smultronpajen88
    saraA88 skrev 2010-08-07 15:03:53 följande:
    märkte igår att jag har gått ner 8 kilo typ, utan att göra något :S elelr jo vi har köpt en valp som jag måste gå ut me ofta. kanske är därför :D
    Åh vad har ni köpt för hund?
  • saraA88
    Smultronpajen88 skrev 2010-08-08 21:05:02 följande:
    Åh vad har ni köpt för hund?
    vi har köpt en rottweiler. han är 9 veckor nu
  • jakeline
    saraA88 skrev 2010-08-08 21:57:07 följande:
    vi har köpt en rottweiler. han är 9 veckor nu
    åh vi har en 10 åring hemma underbara hundar!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Miniapa

Åh, hoppas att mitt paket kommer i början på veckan!!!

Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt